مهم ترین اخبار شهرداری لاهیجان در هفته پایانی سال 96 ؛
تابناک / شهردار لاهیجان از آمادگی میزبانی این شهر از مسافران نوروز ۹۷ خبر داد. مسعود کاظمی گفت: شهرداری لاهیجان با تمام توان شرایط برای میزبانی مطلوب از مسافران را فراهم کرده است. وی افزود: گل آرایی معابر و میادین و کوچه های قدیمی، سفره هفت سین شناور در استخر، برپایی سفره هفت سین بزرگ در جلوی ساختمان شهرداری و کمپ اقامتی، پاکسازی معابر سطح شهر، لکه گیری آسفالت خیابانها، نظافت سرویس های بهداشتی، آماده سازی نمازخانه ها، آماده کردن کمپ های اقامتی، نصب المان های نوروزی در سطح شهر از جمله اقدامات برای استقبال از نوروز ۱۳۹۷ در شهر لاهیجان می باشد.
کد خبر: ۵۸۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ 21 March 2018

 

لاهیجان آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

 

تابناک / شهردار لاهیجان از آمادگی میزبانی این شهر از مسافران نوروز ۹۷ خبر داد.

مسعود کاظمی گفت: شهرداری لاهیجان با تمام توان شرایط برای میزبانی مطلوب از مسافران را فراهم کرده است.

وی افزود: گل آرایی معابر و میادین و کوچه های قدیمی، سفره هفت سین شناور در استخر، برپایی سفره هفت سین بزرگ در جلوی ساختمان شهرداری و کمپ اقامتی، پاکسازی معابر سطح شهر، لکه گیری آسفالت خیابانها، نظافت سرویس های بهداشتی، آماده سازی نمازخانه ها، آماده کردن کمپ های اقامتی، نصب المان های نوروزی در سطح شهر از جمله اقدامات برای استقبال از نوروز ۱۳۹۷ در شهر لاهیجان می باشد.

کاظمی با بیان اینکه شهرداری لاهیجان برای فراهم نمودن فضای شاد و پر نشاط برای شهروندان و مسافران برنامه های متنوعی تدارک دیده است، گفت: شهرداری لاهیجان به منظور اجرای موسیقی در مناسبت های مختلف اقدام به تشکیل گروه موزیک کرده است که همزمان با نوروز نخستین اجراهای خود را برای همشهریان و مسافران انجام خواهند داد.

وی افزود: گروه موزیک شهرداری لاهیجان هر روز صبح در حاشیه استخر و نقاط گردشگری با اجرای موسیقی زنده و شاد فضای جدیدی را در این منطقه ایجاد خواهند کرد و با توجه به طرح شب های روشن لاهیجان هر شب در کنار خانه روستایی باغ ملی نیز برنامه های شادی را اجرا می کنند.

شهردار لاهیجان اضافه کرد: اجرای برنامه های هنری و نمایشی و موسیقی در هر روز عصر در ضلع شمالی استخر و هر شب در خانه روستایی باغ ملی با حضور هنرمندان بخش دیگری از برنامه های شهرداری در نوروز ۱۳۹۷ در شهر لاهیجان می باشد تا شهروندان و مسافران نوروز متفاوتی را شاهد باشند.

کاظمی گفت: همزمان با لحظه تحویل سال به همراه مدیران شهرداری در گلزار شهدا سال نو را با خانواده های معظم شهدا آغاز خواهیم کرد و سپس با اهدای سوغات و بسته های فرهنگی به نخستین مسافران ورودی خوش آمد می گوییم.

وی افزود: اجرای برنامه رادیویی در صبح در ضلع شمالی استخر و موسیقی در شب های روشن لاهیجان در باغ ملی از برنامه های هنری دیگری است که تدارک دیده شده است.

وی اضافه کرد: کارکنان شهرداری لاهیجان در این ایام با تلاش شبانه روزی فضای مناسبی را برای استقبال از نوروز فراهم کردند و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر نیز در تدارک وسیع شهرداری برای نوروز ۱۳۹۷ نقش مهمی ایفا کرده است.

شهردار لاهیجان اظهار کرد: پخش ویژه برنامه های رادیویی از سیستم های صوت حاشیه استخر، حضور در برنامه های زنده صدا و سیمای مرکز گیلان برای معرفی جاذبه های گردشگری شهر لاهیجان، چاپ نقشه و کتابچه راهنمای گردشگری به دو زبان فارسی و انگلیسی، نظرسنجی های روزانه از مسافران و شهروندان از جمله برنامه های فرهنگی است که در عید نوروز ۱۳۹۷ اجرا خواهد شد.

کاظمی افزود: هدف ما در نوروز پیش رو فراهم کردن شرایط لازم برای رفاه و شادی و نشاط شهروندان و مسافران است و شهرداری و شورای اسلامی شهر از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهند کرد.

وی گفت: شهر زیبای لاهیجان با تاریخی درخشان و جاذبه های فراوان طبیعی، مذهبی و تاریخی و مردمانی که با فرهنگ غنی خود با افتخار پذیرای مهمان و مسافر می باشند، آماده میزبانی از گردشگران و هموطنان عزیز کشورمان در نوروز ۱۳۹۷ است.

 

اجرای عملیات آسفالت پل فرهنگیان
 
 
 
 
 
 
 

 

 

گزارش تصویری /استقبال از نوروز
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

  جلسه ستاد بازآفرینی شهری برگزار شد
 
 
 
 
 

 

لاهیجان با اجرای طرح شب های روشن ۲۴ ساعته می شود


شهردار لاهیجان از ۲۴ ساعته شدن این شهر با اجرای طرح شب های روشن خبر داد.


مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان، در جشن نوروزی سه هزار نفره خانواده بزرگ شهرداری لاهیجان در سالن ورزشی شهدا افزود: با حضور دکتر مونسان، معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دکتر سالاری استاندار گیلان، طرح شب های روشن در چهار شهر گیلان از جمله لاهیجان اجرایی می شود.


وی اضافه کرد: جای دارد از دکتر سالاری استاندار گیلان، فرماندار، نماینده و امام جمعه محترم شهرستان بخاطر مصوب نمودن طرح شب های روشن لاهیجان قدردانی نمایم.


کاظمی گفت: فرهنگ غنی لاهیجان آمادگی ویژه برای توسعه در صنعت گردشگری دارد و لاهیجان با زیبایی های خود پذیرای گردشگر در ۲۴ ساعت شبانه روز خواهد بود.
شهردار لاهیجان افزود: از همکاران زحمتکش شهرداری و خانواده های محترم آنان و اعضای شورای اسلامی شهر و اعضای شورای تأمین برای حمایت ها و تلاش های آنها در سال ۹۶ تشکر می کنم.
وی اضافه کرد: در مدت حضور اینجانب تمرکز خود را در انجام پروژه های نیمه تمام و پرداخت حقوق معوقه و حتی پرداخت عیدی سال قبل کارکنان شرکتی قرار دادیم و با کمک اعضای شورای شهر تمام تلاش خود را برای پرداخت مطالبات کارکنان انجام خواهیم داد.
کاظمی گفت: شهروندان باید از لاهیجان وند بودن خود لذت ببرند و ما در سال آینده توجه ویژه برای اجرای پروژه ها و جلب رضایت شهروندان انجام خواهیم داد.
شهردار لاهیجان افزود: هیچ کدام از کارهایی که عنوان کردم محقق نمی شد مگر به خاطر همدلی و همراهی عزیزانم در مجموعه شهرداری و حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر و همه مدیران و مسئولان شهری و شهرستان که از همه این عزیزان قدردانی میکنم.
فرداد جنابی رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز در این مراسم گفت: فرا رسیدن سال نو را پیشاپیش تبریک عرض مینمایم و امیدوارم سال آینده به همت و کوشش شما عزیزان سال خوب و پر خیر و برکتی برای عموم شهروندان عزیز علی الخصوص خانواده بزرگ شهرداری لاهیجان داشته باشیم.


وی با بیان اینکه توجه شورای شهر برای توسعه همه نقاط شهر و توجه به پرداخت مطالبات پرسنل است، گفت: در سال آینده امیدواریم با حمایت و همدلی اعضای شورای شهر و شهرداری شاهد روزهای خوبی برای شهر لاهیجان باشیم.


در ادامه این مراسم کنسرت استاد ناصر وحدتی با استقبال کارکنان و خانواده شهرداری لاهیجان در سالن ورزشی شهدا برگزار شد.

 
 

 

پیاده راه فرهنگی در محله میدان لاهیجان احداث می شود


شهردار لاهیجان از احداث پیاده راه فرهنگی محله میدان لاهیجان از میدان وحدت تا میدان انقلاب خبر داد.


مسعود کاظمی در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری افزود: در این طرح به منظور سهولت در رفت و آمد خودروها تنها یک طرف این خیابان به پیاده راه تبدیل می شود و سوی دیگر آن با ایجاد فضایی زیبا هویت تاریخی محله میدان بازسازی می شود.


وی اضافه کرد: هدف بازآفرینی شهری توجه به هویت ارزشمند شهر و احیای بافت تاریخی در راستای پیوست های فرهنگی است.


وی با بیان اینکه برای بازآفرینی شهر لاهیجان تعداد ۱۴ پروژه پیشنهاد شده است، گفت: نگاه ما زنده سازی هویت تاریخی لاهیجان است زیرا این شهر فضاهای گردشگری زیادی دارد.


کاظمی با بیان اینکه محلات قدیمی لاهیجان گل آرایی می شود، افزود: شهری می تواند در زمینه اقتصادی و پایدار موفق شود که حرفی برای گفتن داشته باشد.


سرپرست فرمانداری لاهیجان با بیان اینکه جلسات ستاد بازآفرینی شهری یکی از جلساتی مهم است که نقش موثری در زیبا سازی و گردشگری ایفا می کند، گفت: آثار تاریخی هر شهری هویت تاریخی آن شهر را نمایان می کند و اگر هویت لاهیجان را نشان دهیم حضور مسافر در لاهیجان بیشتر خواهد شد.


امیر جانبازی افزود: همه دستگاهها موظف هستند برای تحقق این طرح کمک کنند تا شهری زیبا را به مردم ایران نشان دهیم.


وی با اشاره به افتتاح طرح شب های روشن با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در چهار شهر رشت، لاهیجان، انزلی و آستارا اضافه کرد:این طرح در لاهیجان هم اجرایی می شود و در مناطقی از شهر قرار است تا صبح فعالیت های اقتصادی و هنری انجام شود که در بحث اشتغال نیز کمک خواهد کرد.

 

بازدید فرماندار، شهردار، عضو شورای شهر و معاون فرماندار از مراحل احداث آبنمای موزیکال پارک بعثت(باغ ملی)
 
 
 

 

بازدید فرماندار، شهردار، عضو شورای شهر و معاون فرماندار از مراحل بازسازی خانه روستایی پارک بعثت(باغ ملی)
 
 
 
 
 

 

جشن باشکوه نوروزی شهرداری لاهیجان با اجرای کنسرت ناصروحدتی برگزار شد

 

جشن باشکوه نوروزی خانواده شهرداری لاهیجان با اجرای کنسرت ناصروحدتی برگزار شد.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان،این برنامه با استقبال کارکنان و خانواده شهرداری و با حضور مهندس کاظمی شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ، فرمانده انتظامی و جمعی از شهروندان با حضور بیش از سه هزار نفر در سالن ورزشی شهدای لاهیجان برگزار شد.
ناصر وحدتی از خوانندگان مطرح فولکلور گیلان نیز در ابتدای برنامه لاهیجان را یکی از شهرهای غنی فرهنگی کشور نامید و از زحمات مسعودکاظمی شهردار لاهیجان و اعضای شورای شهر برای توجه به مباحث فرهنگی و هنری قدردانی کرد.
 
 
 
 

 

رییس و اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان همزمان با ۲۵ اسفند سالروز شهادت سردار مهدی باکری و روز شهردار، از تلاش های مسعود کاظمی شهردار لاهیجان قدردانی کردند.
 
 
 
از انتخاب کاظمی به عنوان نماینده نخست شهرداران گیلان و اجرای طرح شب های روشن تا احداث پیاده راه فرهنگی در محله میدان لاهیجان


سخنرانی شهردار لاهیجان در جلسه ستاد خدمات سفر با حضور استاندار گیلان


مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در جلسه ستاد تسهیلات سفر که با حضور استاندار گیلان، فرمانداران ، بخشداران ، شهرداران و جمعی از مدیران کل در سالن الغدیر استانداری برگزار شد از آمادگی شهرداری لاهیجان برای استقبال از مسافران خبر داد.


وی گفت: برگزاری جشنواره های فرهنگی ، هنری و اجرای موسیقی و فضا سازی شهر با المان ها و مرمت آسفالت معابر و آمادگی کمپ اقامتی از جمله اقدامات شهرداری لاهیجان برای استقبال از مسافران نوروزی است .

 

شهردار لاهیجان به عنوان نماینده نخست شهرداران گیلان انتخاب شد


مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان به عنوان نماینده نخست شهرداران استان انتخاب شد.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، در همایش شهرداران استان که صبح روز دوشنبه در استانداری گیلان برگزار شد برای انتخاب سه شهردار به عنوان نماینده شهرداران گیلان در مجمع شهرداران کشور رأی گیری شد که مسعود کاظمی شهردار لاهیجان به عنوان نفر نخست انتخاب شد و شهرداران پره سر و فومن نیز به عنوان نفرات دوم و سوم انتخاب شدند.


نمایندگان شهرداران گیلان در مجمع شهرداران کشور حضور خواهند یافت تا سه نفر از شهرداران کشور بر اساس ماده ۹ اساسنامه سازمان شهرداری ها به عنوان عضو شورای سازمان شهرداری های کشور انتخاب شوند.


لازم بذکر است:شورای سازمان عبارت از معاون هماهنگی امور عمرانی وزارت کشور به عنوان رئیس شورا و نماینده رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و ۳ نفر از شهرداران کشور به انتخاب شهرداران در دو مرحله درون استانی و بین استانی برای مدت دو سال که انتخاب مجدد آنها بلامانع است.

 

جشن باشکوه نوروزی شهرداری لاهیجان با اجرای کنسرت ناصروحدتی برگزار شد

 

جشن باشکوه نوروزی شهرداری لاهیجان با اجرای کنسرت ناصروحدتی برگزار شد
 
جشن باشکوه نوروزی خانواده شهرداری لاهیجان با اجرای کنسرت ناصروحدتی برگزار شد.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان،این برنامه با استقبال کارکنان و خانواده شهرداری و با حضور مهندس کاظمی شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ، فرمانده انتظامی و جمعی از شهروندان با حضور بیش از سه هزار نفر در سالن ورزشی شهدای لاهیجان برگزار شد.
ناصر وحدتی از خوانندگان مطرح فولکلور گیلان نیز در ابتدای برنامه لاهیجان را یکی از شهرهای غنی فرهنگی کشور نامید و از زحمات مسعودکاظمی شهردار لاهیجان و اعضای شورای شهر برای توجه به مباحث فرهنگی و هنری قدردانی کرد.
 
 
 
 

 

نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر همزمان با روز شهردار با مهندس کاظمی شهردار لاهیجان دیدار کردند.
 
 
 
 
 

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار