تابناک / دبیر حزب مردم سالاری گیلان با بیان اینکه دکتر سالاری از زمانی که آمدند بارقه امید را در میان فعال سیاسی و و مردم به وجود آوردند بیان داشت:در آینده هم عزل و نصب های در پیش خواهیم داشت که در این انتصاب ها از همه روشنفکران و جوانان استفاده خواهد شد.
کد خبر: ۵۸۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۶ 20 March 2018

تابناک / دبیر حزب مردم سالاری گیلان با بیان اینکه دکتر سالاری از زمانی که آمدند بارقه امید را در میان فعال سیاسی و و مردم به وجود آوردند بیان داشت:در آینده هم عزل و نصب های در پیش خواهیم داشت که در این انتصاب ها از همه روشنفکران و جوانان استفاده خواهد شد.

کمال لشکری دبیر حزب مردم سالاری گیلان در گفتگو با خبرنگار ندای گیلان با بیان اینکه از سال 76 در عرصه سیاسی حضور داشته و در احزاب مختلف فعالیت داشته و 6 سالی است که در حزب مردم سالاری در حال فعالیت هستم اظهار داشت:استانداران زیادی را دیم ولی تا به الان استانداری را به مانند دکتر سالاری ندیدم که پایبند به حرف خودش باشد و مثل او در این زمان کادر سازی کرده باشد.

رئیس اسبق شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان به اشاره به اینکه دکتر سالاری زمانی که آمدند یکی از برنامه های اصلی خود را توجه ویژه به جوانان و بانوان عنوان کرد، افزود:سال های سال است که این بحث شعار حزب ما بوده و در جلسات مختلف بر این اصل تاکید شده که باید در جامعه ما کادر سازی بشود و کسانی که دوران مدیریتشان تمام شده فضا را به جوانانی بدهند که توانمندی جسمی و روحی و علمی را داشته باشند که بتوانند مجریان خوبی برای کشور باشند.

لشکری گفت: دکتر سالاری نشست های خوبی را با گروه های احزاب داشتند و در تشکیل خانه احزاب که هفته پیش برگزار شد ایشان فضا و زمینه را مهیا و حضور پیدا کرد .

دبیر حزب مردم سالاری گیلان با بیان اینکه می بینم که عزل و نصب هایی که بعد از آمدن دکتر سالاری و معاون سیاسی امنیتی استاندار انجام شد رضایت عامه مردم را در بر داشته است گفت:عزل و نصب هایی که امروز داشتند یک ذوق و شوقی را در بین جوانان فعال در ستاد روحانی، خاتمی،هاشمی و جناح های هم فکر برانگیخت .

این فعال اصلاح طلب با بیان اینکه دکتر سالاری از زمانی که آمدند بارقه امید را در میان فعال سیاسی و اجتماعی حتی مردم به وجود آوردند بیان داشت:در آینده هم عزل و نصب های در پیش خواهیم داشت که در این انتصاب ها از همه روشنفکران و جوانان استفاده خواهد شد.

وی با تصریح بر اینکه این انتصاب ها جوانان را بیشتر امیدوار می کند که همه تحت عنوان تشکیلات سیاسی شناسنامه دار فعالیت کنند افزود: فکر می کنم در انتخابات 1400 جوانان با شور و شوق بیشتری در عرصه فعالیت کنند و امیدوار باشند که بعد از انتخابات به آنها نگاه ویژه خواهد شد.

لشکری با تاکید بر اینکه در گذشته با تبعیض جنسیتی روبرو بودیم که به بانوان توجه نمی شد گفت: این تابو توسط استاندار گیلان شکسته شد و می بینیم که دکتر سالاری در انتصاب های خود به بانوان توجه ویژه داشته است.

دبیر حزب مردم سالاری در استان گیلان با بیان اینکه آنهایی که در گذشته آزمون خود را پس داده و نتوانسته بودند موفق باشند و کسانی که بد عمل کردند و موجب نارضایتی برخی از مردم نسبت به دولت شدند باید جای خود را به جوانان با استعداد و با انگیزه بدهند گفت:در بعضی از شهرها کاندیدای رقیب پایاپای با روحانی رای کسب کرد که نتیجه کم کاری نماینده دولت در آن شهرستان بوده و انتظار داریم که آقای استاندار از این افراد در رده های پایین تر استفاده کرده و از جوانان با استعداد در این سمت ها استفاده کنند .

وی در خصوص انتقاد برخی از کنشگران استان نسبت به انتصاب جوانان در پست های مدیریتی گیلان اظهار داشت:خود این افراد در سنین پایین در جاهای متخلفی مسئولیت های مختلفی را برعهده داشتند و باید پدرسالاری را باید کنار گذاشته شود.

لشکری افزود:قطعا برخی از افراد وقتی جای خود را به جوانان می دهند ناراحت می شوند که چرا توجهات استاندار به سمت جوانان معطوف شده است درحالی که خود آنها در سنین پایین پست های مدیریتی را تجربه کرده اند.

دبیر حزب مدرم سالاری در گیلان در پایان خاطرنشان کرد:باید از یک جایی کادرسازی شکل می‌گرفت و چه بهتر که این تابو را سالاری شکست که باید از ایشان تشکر ویژه داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار