کد خبر: ۵۷۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۶ 16 March 2018

تابناک / سرمربی تیم فوتبال پاس گیلان گفت: تیم مهمان و هوادارانش در مقابل پاس گیلان اخلاق را رعایت نکردند و با انواع و اقسام توهین‌ها، بازی را به تشنج کشیدند.

به گزارش ماسال نیوز؛ اسماعیل رجب‌زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در رشت با اشاره به‌تساوی پاس مقابل چوکا اظهار کرد: دربی گیلان مابین چوکا و پاس ازنظر فنی در سطح خوبی بود لیکن بداخلاقی تیم مهمان باعث شد شیرینی این دیدار به کام گیلانی‌ها تلخ شود.

وی با اشاره به اینکه پاس موقعیت‌های پرشماری مقابل چوکا داشت تصریح کرد: نیمه نخست بازی با حملاتی از سوی هر دو تیم به پایان رسید لیکن در نیمه دوم با صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم توانستیم نبض بازی را در دست بگیریم و به گل دست‌یابیم.

رجب‌زاده گفت: پس از گل برتری مقابل چوکا، به دلیل جو منفی که توسط هواداران و کادر فنی چوکایی ها ایجاد شد، داوری مسابقه از تمرکز کافی برای ادامه قضاوت برخوردار نبود و در دقایق واپسین مسابقه توپی که به شکم بازیکنمان برخورد کرد را به‌اشتباه پنالتی اعلام کرد.

اسماعیل‌زاده بابیان اینکه کمیته انضباطی نباید نسبت به اتفاقات دیدار مقابل چوکا بی‌تفاوت باشید افزود: کادر فنی چوکا با بی‌اخلاقی محض، انواع و اقسام توهین‌ها را به کادر داوری و سایر عوامل مسابقه انجام دادند و هواداران این تیم نیز با فحاشی و شکستن صندلی‌های ورزشگاه سردار جنگل، عرصه را برای ادامه مسابقه تنگ کردند. داور مسابقه می‌توانست به دلیل بی‌اخلاقی کادر فنی و هواداران چوکا و جو متشنج، بازی را نیمه‌کاره اعلام کند.

سرمربی پاس با اشاره به اینکه لازم در ادامه لیگ سه از داور و ناظران باتجربه‌تری استفاده شود گفت: به لطف خدا و همت سربازان بی‌ادعا و پرتلاش تیم پاس و همچنین حمایت هوادارانمان در ادامه لیگ باقدرت به مصاف رقبا خواهیم رفت و با توجه به اینکه با تیم‌های بالای جدولی در رشت مصاف داریم، امید زیادی به صعود به لیگ دسته دوم داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار