کد خبر: ۵۷۹۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۷ 16 March 2018

تابناک / استاندار گیلان هدف و کارکرد اصلی احزاب را تقویت جمهوریت نظام و بدنبال آن اسلامیت دانست و گفت: احزاب در مسیر استفاده از خرد جمعی برای تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های صحیح موثر هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی سالاری عصر پنجشنبه در مراسم افتتاحیه خانه احزاب گیلان و برگزاری انتخابات افزود: ماموریت احزاب روز به روز برای توسعه سیاسی و بعد از آن در دیگر ابعاد توسعه در بخش های اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی اثر گذارتر و جدی تر می شود.
وی با اشاره به راه اندازی دوباره خانه احزاب گفت: این جمع گسترده را برای اثر گذاری در توسعه استان به فال نیک می گیریم.
سالاری با بیان اینکه انتظار می رود احزاب مسائل مربوط به توسعه استان اعم از انتقادات، پیشنهادات و گلایه های مردم را به ما منتقل کنند، تصریح کرد: انعکاس تک تک نظرات مردم نیازمند یک سازو کار است که بخشی از آن در دل دولت وجود دارد و بخش مردمی تر آن می تواند احزاب باشد و انسجام آنها می تواند دولت و حکومت را پاسخگوتر و زمینه پرسشگری دقیق و عالمانه تری را فراهم کند.
وی ادامه داد: این فضا در استان وجود دارد چرا که مردم گیلان هم از فرهنگ بالا و هم از حیث اجتماعی و سیاسی از آگاهی بسیار بالایی برخوردار هستند .
سالاری با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در تصمیم گیری ها گفت: یکی از جاهایی که خود از میان مردم شکل گرفته اند و می توانند حرف مردم را به ما بگویند و مسائل را به طور مناسبی به ما منتقل کنند ، احزاب است .
وی با تاکید بر اینکه نباید خودمان را بی نیاز از نقد بدانیم، خاطرنشان کرد: نیاز است خرد جمعی را برای تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های صحیح داشته باشیم و احزاب می توانند در این مسیر موثر باشند.
استاندار گیلان گفت: همه احزاب صرفنظر از گرایش سیاسی شان می توانند به ما کمک کنند چراکه استان متعلق به همه مردم با نگاه های متفاوت که احزاب برآمده از دل آنها هستند ، می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار