کد خبر: ۵۷۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷ 13 March 2018

تابناک / تیم فوتبال داماش گیلان موفق شد تا با شکست سردار بوکان در چند قدمی صعود به لیگ دسته اول ایران قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، تیم فوتبال داماش گیلان توانست سومین مسابقه از مرحله نهایی لیگ دسته دوم را با پیروزی به سود خود تمام کند تا بیشتر از همیشه در آستانه صعود به لیگ دسته اول آزادگان قرار گیرد.

داماش که در در گروه دوم مرحله نهایی لیگ دسته دوم با تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر، سردار بوکان، شهرداری بندرعباس، نفت و گاز گچساران و پالایش آبادان هم گروه است، تاکنون به دو پیروزی و یک تساوی خارج از خانه برابر حریفان رسیده است.

داماش در هفته نخست مرحله نهایی لیگ دسته دوم در ورزشگاه سردار جنگل رشت توانست تیم شهرداری بندرعباس را با یک گل شکست دهد که تک گل این تیم توسط سعید مرتضوی در دقیقه 65 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

در هفته دوم این رقابت‌ها تیم داماش گیلان در گچساران برابر نفت و گاز این شهر به تساوی بدون گل دست پیدا کرد و در هفته سوم این تیم موفق شد تا روز گذشته در ورزشگاه سردار جنگل رشت تیم سردار بوکانی را با یک گل شکست دهد که مربیگری این تیم برعهده پیروز قربانی کاپیتان سابق استقلال تهران بود.

تک گل این مسابقه را که با وجود باران شدید با حضور بیش از دو هزار تماشاگر برگزار شده بود میلاد پرصفشکن در دقیقه 64 وارد دروازه مهمان کرد.

داماش گیلان با کسب سه امتیاز این بازی از سه بازی خود هفت امتیازی شد و در چهارمین بازی این مرحله و آخرین بازی خود در سال 1396 باید از ساعت 15 روز یکشنبه 27 اسفند ماه در استادیوم تختی آبادان میهمان تیم پالایش نفت آبادان باشند.

ترکیب داماش گیلان:

مسلم حق شناس، محمد مختاری، آرمین منفرددوست (کنعان طاهرنژاد 5)، سید کاظم رحمانی، میلاد پورمحسن، علی اصغر کریمی، محمد طالبی (هادی سهرابی 72)، میثم میرپسندیده، سعید طالبی، میلاد پورصف شکن (صادق رضایی 87) و سعید مرتضوی .

سرمربی: وحید رضایی

بازیکنان سردار بوکان:

امیر پارسازاد ، حبیب افرا ، سیروان قربانی ، ایمان شیرازی ، سعید عبدالله پور ، امیر عباسی ، محمد چهارمحالی ، جابر نصیری ، قاسم گرامی ، عباس کندل ، سامان نور محمدی.

سرمربی: پیروز قربانی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار