تابناک / استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت و استعداد بالای بانوان گیلانی گفت: استفاده از جوانان و بانوان گیلانی را با باورمندی پیش خواهیم برد.
کد خبر: ۵۷۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ 12 March 2018

تابناک / استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت و استعداد بالای بانوان گیلانی گفت: استفاده از جوانان و بانوان گیلانی را با باورمندی پیش خواهیم برد.

 

استاندار گیلان: همچنان بر گفته خود تأکید و تقاضا دارم یکی از معاونان و یا بخشداران در فرمانداری‌ها بانوان باشند / استفاده از جوانان و بانوان گیلانی را با باورمندی پیش خواهیم برد

 

مصطفی سالاری پیش از ظهر امروز در نشست با جمعی از بانوان به مناسبت روز زن در سالن الغدیر استانداری گیلان اظهار کرد: بانوان گیلان همیشه در اقتصاد فعال بوده‌اند و تبلور این فعالیت در کار کشاورزی بیشتر مشهود بوده است.

وی با تأکید بر حضور بانوان در بخش‌های غیر یدی و فکری افزود: بانوان گیلانی در عرصه‌های مختلف حضور پررنگی داشته‌اند و باید حضورشان در بخش‌های دیگر پررنگ‌تر شود.

استاندار گیلان بابیان اینکه برخی از موانع برای حضور بیشتر بانوان در جامعه قوانین حاکمیتی است گفت: اگر فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد در بخش بانوان بیشتر و پررنگ‌تر شود یقیناً در تصمیم سازی‌ها مؤثر خواهد بود.

سالاری با اشاره به سبقت بانوان از مردان در جامعه در امور دانشگاهی بیان کرد: نباید جامعه برای پیشرفت از حضور نیمی از جمیعت جامعه خود را محروم کند.

وی با تأکید بر شناسایی و معرفی بانوان مدیر در عرصه‌های مختلف گفت: همچنان بر گفته خود تأکید و تقاضا دارم یکی از معاونان و یا بخشداران در فرمانداری‌ها بانوان باشند.

استاندار گیلان با اشاره به حضور درخشان بانوان در عرصه‌های اقتصادی بیان کرد: هم دولت و هم خود بانوان باید بیشتر تلاش کنند تا در عرصه‌های کارآفرینی و ایجاد اشتغال پررنگ‌تر ظاهر شوند.

سالاری با اشاره به حضور بانوان در دهیاری‌ها و شورای های اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: اعتمادبه‌نفس بالایی در بین بانوان گیلانی وجود دارد که می‌توان با این روحیه و استعدادها نمایندگانی را در مجلس شورای اسلامی با حضور بانوان گیلانی داشته باشیم.

وی با اشاره به حضور بانوان در ورزش از مدیرکل ورزش و جوانان خواست تا شرایط حضور بانوان را در جامعه ازجمله ورزش‌های همگانی تقویت کند.

استاندار گیلان بابیان اینکه استفاده از جوانان و بانوان را با باورمندی پیش خواهیم برد گفت: استان گیلان در استعدادها ازجمله استعدادهای بانوان دارای ظرفیت بسیار بالایی است و لازم هست به‌صورت مؤثرتر در جامعه حضور پیدا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار