کد خبر: ۵۷۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲ 12 March 2018

تابناک / مهرداد بائوج لاهوتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص تصمیم فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی برای استیضاح سه وزیر کابینه دولت دوازدهم، گفت: باید اذعان کرد که نمایندگان مجلس هر کدام جلسات شخصی با وزراء داشته اند اما هنوز تصمیم جمعی از سوی فراکسیون اتخاذ نشده است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: باید یادآور شد که طبق تصمیم فراکسیون مستقلین ولایی مجلس مقرر شد برای وزرایی که درخواست دیدار با اعضاء دارند، وقت جلسه مقرر شود که این مهم با حضور وزراء راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردا (سه شنبه،22 اسفندماه) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بنابراین طبق نظر هیات رییسه مقرر شد صحبت آقایان ربیعی و آخوندی شنیده شده و همچنین سوالات نمایندگان و پاسخ ها نیز مطرح شود و برای نحوه اظهارنظر پس از پایان جلسه تصمیم گرفته شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: به عبارتی پس از پایان جلسه فردا، اعلام می شود که آیا اعلام مواضع مستقیم صورت بگیرد، نمایندگان مجلس هر کدام آزاد باشند یا اقدام دیگری انجام شود.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس باید اذعان کرد طبق روال کاری فراکسیون در این خصوص با اعضاء مشورت خواهد شد و نظر جمع اجرایی می شود./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار