یونس محمودی فرماندار املش امروز در نشست شورای اداری گفت: شهرستان املش در زمینه ایجاد اشتغال رتبه ۲ استان را کسب کرده و ۶/۹۰ درصد جمعیت شهرستان املش شاغل و کمتر از ۱۰ درصد شهروندان املشی بیکار و جویای کار هستند.
کد خبر: ۵۷۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ 12 March 2018

تابناک / شهرستان املش رتبه ۲ ایجاد اشتغال در گیلان را کسب کرده است.

یونس محمودی فرماندار املش امروز در نشست شورای اداری گفت: شهرستان املش در زمینه ایجاد اشتغال رتبه ۲ استان را کسب کرده و ۶/۹۰ درصد جمعیت شهرستان املش شاغل و کمتر از ۱۰ درصد شهروندان املشی بیکار و جویای کار هستند.

وی افزود: امسال ۶۵ طرح تولیدی با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۴۱۹ نفر در کارگروه اشتغال این شهرستان تصویب شده و پرونده دریافت ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به استان ارسال شده است.

فرماندار املش همچنین با قدردانی از روند اجرای طرح گازرسانی به ۱۴ روستای مناطق ییلاقی این شهرستان که با ۵/۱۲ میلیارد تومان اعتبار از هفته دولت امسال آغاز شده گفت: گازرسانی به ۳ روستای باقی مانده پایین دست از قبیل بیله لنگه، پشت دره لنگه و گلستان سرا و حتی تابستان نشین پس از رفع مشکل جابجایی روستا، باید در سال آینده اجرایی شود.

یونس محمودی خاطر نشان کرد:طرح سایت آبرسانی بهشت آباد با ۵/۵ میلیارد تومان اعتبار برای ۲ هزارو ۲۲۰ خانوار در ۲۱ روستای شهرستان املش و بخش مرکزی رودسر با ۴۰ درصد پیشرفت کار در حال اجرا است که نیاز به سرعت عمل بیشتری دارد.

وی از توقف اجرای طرح ۴ خطه کردن املش به شلمان هم انتقاد کرد و گفت: باوجود پیگیری‌های نماینده مردم املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی به علت عدم تأمین منابع اعتبار به پیمانکار، این طرح هیچ پیشرفت کاری ندارد.

فرماندار املش تصریح کرد: طرح آبرسانی به ۹ روستای مناطق ییلاقی دارای تنش آبی از منابع ملی، در بخش رانکوه از هفته دولت آغاز شده، ولی نیاز به پیگیری دارد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری امام جمعه املش از بعضی از مدیران استانی از جمله آموزش و پرورش، کمیته امداد، آب منطقه ای، بنیاد مسکن، مخابرات، جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و راه و شهرسازی بخاطر عدم توجه یا کم توجهی به شهرستان املش و عدم حضور در این شهرستان برای رفع بخشی از مشکلات مردم و نارسائی‌های عمرانی و مسائل مختلف شهری و روستایی به شدت انتقاد کرد و گفت: تریبون نماز جمعه املش در سال آینده، تریبون انتقاد از این مدیران استانی خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار