کد خبر: ۵۷۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۴ 12 March 2018

تابناک / عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷گفت: براساس اطلاع ما در ردیف‌های بودجه ۳۲۰۰ میلیارد تومان از درآمد مالیات بر ارزش افزوده شهرداری‌ها را به هدفمندی دادند که این بالاترین خیانت در حق شهرداری‌هاست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، مهرداد لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۰ اسفند ) و در تذکری با استناد به ماده ۱۸۶ آیین‌نامه گفت: در روز آخر بررسی بودجه آقای لاریجانی ۲۰۰ ردیف بودجه را یک مرتبه به رای گذاشت که بسیاری از نمایندگان از محتوای آن بی اطلاع هستند.

وی ا بیان اینکه این روال به یک عرف در مجلس تبدیل شده است، اظهار داشت: روز گذشته متوجه شدیم که در ردیفها ۳۲۰۰ میلیارد تومان از درآمد مالیات بر ارزش افزوده شهرداری ها را به هدفمندی دادند که این بالاترین خیانت است. البته برخی این موضوع را تایید و برخی دیگر رد کرده‌اند.

لاهوتی خاطر نشان کرد: درآمد شهرداری ها از جیب مردم تامین می شود. دولت تنها واسطه‌ای برای وصول این درآمدها است. اینکه بخواهند منابع شهرداری ها را به کار دیگر اختصاص دهند درست نیست. آن هم در شرایطی که شهرداری های کوچک حتی توانایی پرداخت حقوق کارکنان خود را ندارد.

وی از هیئت رئیسه خواست رای رسیدگی به این موضوع دستور سریع صادر کنند و گفت:بحث پرداخت اعتبارات سازمان بهزیستی همچون کمیته امداد مورد توجه قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار