کد خبر: ۵۷۷۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷ 10 March 2018

تابناک / کارگران سد شفارود با ۴ ماه حقوق معوقه و سنوات و عیدی سال ۹۶ همچنان دستانی خالی از پول دارند.

یکی از کارگران سد شفارود رضوانشهر شامگاه جمعه در گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز با بیان اینکه کارگران این سد ۴ ماه حقوق معوق دارند اظهار داشت: قبل از این مسئولان به ما وعده داده بودند همه مطالبات کارگران تا پایان سال پرداخت می‌شود اما اکنون زمزمه‌هایی به گوش ما رسیده است که مسئولان قصد پرداخت مطالبات را ندارند.

وی افزود: یکی از مسئولان آب منطقه‌ای گفته است حقوق کارگران تا ۲۵ اسفندماه پرداخت می‌شود اما با تحرک فعلی به نظر می‌رسد مسئولان نمی‌خواهند معوقات کارگران را به موقع پرداخت کنند.

این منبع کارگری سد شفارود گفت: اکنون کارگران شرکت ژیان ۴ ماه حقوق معوق و عیدی و سنوات سال ۹۶ را به عنوان مطالبه دارند و کارگران یکی دیگر از پیمانکاران هم ۵ ماه حقوق معوق و عیدی و سنوات را دریافت نکرده‌اند.

وی ادامه داد: متأسفانه مسئولان شهرستان و استان به وعده‌های خودشان در خصوص مطالبات کارگران عمل نمی‌کنند در حالی که این پروژه یک پروژه فاینانس است و به قول نماینده شهرستان هیچ مشکل اعتباری نباید داشته باشد.

این منبع کارگری در پایان گفت: روز گذشته کارگران سد در اعتراض به عدم پرداخت حقوق دست از کار کشیدند ولی مسئولان اقدام به تهدید کارگران کردند و حتی برخی می‌گفتند معترضین را اخراج می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار