کد خبر: ۵۷۶۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۷ 10 March 2018

تابناک / رئیس سازمان صدا و سیما گفت: امروز دشمن با ایجاد رسانه‌های فراوان به‌دنبال جذب افکار عمومی است و تاکنون بیش از ۲۰۰ شبکه ماهواره‌ای ضد انقلاب تشکیل داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، عبدالعلی علی‌عسگری عصر امروز در آیین رونمایی از افتتاح پروژه‌های فنی صدا و سیمای مرکز گیلان در رشت اظهار داشت: دشمن به دنبال تهاجم و رویارویی فرهنگی علیه ملت ایران است.

رئیس سازمان صدا و سیما با تاکید بر لزوم جذب افکار عمومی مردم خاطرنشان کرد: امروز دشمن با ایجاد رسانه‌های فراوان به دنبال جذب افکار عمومی است و تاکنون بیش از 200 شبکه ماهواره‌ای ضد انقلاب تشکیل داده است.

علی‌عسگری با اعلام اینکه دشمن با استفاده از فضای مجازی به دنبال تخریب افکار جوانان است خاطرنشان کرد: این درست است که ما باید از فضای مجازی استفاده بهینه کنیم اما باید مراقب شبیخون فرهنگی دشمن نیز باشیم.

وی رسانه ملی را مدافع ملت ایران دانست و تصریح کرد: رسانه باید با مردم در تعامل باشد و سخنان آن‌ها را با ملایمت و آرامی به مسئولان منتقل کند تا مسئولانی نیر بتواند پاسخ خواسته‌های مردم را در قالب گزارش عملکرد از طریق رسانه ملی بدهند.

رئیس سازمان صدا و سیما مسئله محیط زیست را یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های گیلان دانست و گفت: پروژه تولید برق از زباله به‌زودی در گیلان اجرایی می‌شود و رسانه ملی نیز در حوزه فرهنگ‌سازی هر اقدامی که بتواند انجام می‌دهد.

علی‌عسگری استان‌های گیلان و مازندران را بهترین نقاط جهان از نظر آب و هوا و طبیعت دانست و تصریح کرد: اشتغال یکی دیگر از دغدغه‌های مردم گیلان است و شایسته نیست استان زرخیزی مانند استان گیلان بیکار داشته باشد.

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به همسایگی گیلان و روسیه خاطرنشان کرد: کشور روسیه سالانه 40 میلیارد دلار غذا وارد می‌کند و استان گیلان باید به داشتن سهمی در صادرات غذا به روسیه برای خود اشتغال ایجاد کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار