کد خبر: ۵۷۶۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۹ 10 March 2018

تابناک / رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به اختصاص ۰.۷ درصد از بودجه سال ۹۷ به صدا و سیما گفت: دولت باید در راستای تهیه تجهیزات به صدا و سیما کمک کند زیرا تجهیزات این سازمان گران قیمت هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، جبار کوچکی‌نژاد عصر امروز در آئین افتتاح پروژه‌های فنی صدا و سیمای مرکز گیلان در رشت اظهار داشت: در گذشته مردم فقط از رادیو استفاده می‌کردند اما امروز مردم عمدتاً از تلویزیون استفاده می‌کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری عنوان داشت: رهبرانقلاب بارها پیرامون جنگ‌ نرم، تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی هشدار داده‌اند و صدا و سیما را مقر مبارزه جنگ نرم دشمنان دانسته‌اند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی وظیفه صدا وسیما را وظیفه‌ای سنگین دانست و ابراز داشت: طبق فرموده مقام معظم رهبری مدیران صدا و سیما فرماندهان مقابله با جنگ نرم هستند.

کوچکی‌نژاد با اعلام اینکه 0.7 درصد از بودجه سال 97 به صدا و سیما اختصاص پیدا می‌کند خاطرنشان کرد: دولت باید در راستای تهیه تجهیزات به صدا و سیما کمک کند زیرا تجهیزات این سازمان گران قیمت هستند.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به عدم استخدام برخی کارکنان صدا و سیما و مشخص نبودن آینده شغلی آن‌ها گفت: امیدواریم با قول رئیس سازمان صدا وسیما هرچه زودتر به وضعیت این نیروهای توانمند رسیدگی شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت از هنرمندان گیلانی و استفاده از آنان در پروژه‌های ملی اظهار داشت: در پروژه‌های ملی که در استان گیلان اجرا می‌شود باید از ظرفیت هنرمندان بومی بهره گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار