کد خبر: ۵۷۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۲ 10 March 2018

تابناک / گروه اجتماعی: سالاری با بیان اینکه اعتقاد ما بر این است که امروزه امر به معروف و نهی از منکر از ابزار به روز برخوردار است، اظهار کرد: یکی از مهمترین و کارآمد ترین ابزارها در تحقق امر به معروف و نهی از منکر صدا و سیما و رسانه است.

مصطفی سالاری، استاندار گیلان امروز، ۱۸ اسفند در آیین رونمایی از پروژه های فنی صدا و سیمای مرکز گیلان، استان گیلان را سرزمین فرهنگ و هنر توصیف کرد و افزود: هنرمندان ارزشمندی در طول تاریخ در این سرزمین پرورش یافته و در کشور درخشیدند و امروز نیز این سرزمین از چنین هنرمندان فرهیخته ای بهره مند است.

وی خواستار بهره گیری هر چه بیشتر از توانمندی هنرمندان گیلانی در عرصه ملی شد و ابراز کرد: انتظار داریم که از هنرمندان گیلانی به ویژه جوانان در تولید محتوا و برنامه های صدا و سیمای کشور بیشتر بهره گیرند.

صدا و سیما کارآمدترین ابزار امر به معروف و نهی از منکر است

نماینده عالی دولت در گیلان، با بیان اینکه اعتقاد ما بر این است که امروزه امر به معروف و نهی از منکر از ابزار به روز برخوردار است، اظهار کرد: یکی از مهمترین و کارآمد ترین ابزارها در تحقق امر به معروف و نهی از منکر صدا و سیما و رسانه است.

این مقام مسئول، با بیان اینکه صدا و سیما می تواند هم مسائل و خدمات دولت را به جامعه و هم انتقادات و پیشنهادات مردم را به دست اندرکاران انتقال دهد، خاطرنشان کرد: دولت، انتقادات و امر به معروف و نهی از منکر مردم را که می تواند از طریق صدا و سیما انتقال یابد اعمال می کند.

سالاری گفت: قطعا رویکرد صدا و سیما بر این است تا هر فردی که به نوعی عهده دار یک کار عمومی بوده و از محل اختیارات و اقتدار عمومی، وظیفه ای را انجام و اثر گذاری عمومی دارد از ابزار و امکان عظیم رسانه ملی از حیث امر به معروف و نهی از منکر نسبت به خودشان بهره مند شوند.

وی ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله بهره گیری از این ظرفیت ملی بتواند زمینه ساز اثرگذاری مردم به قوای سه گانه و فراتر از آن بر نهادهای دیگری که اجرایی بوده و کارکردهای متنوعی را داشته و ممکن است در ذیل قوا تعریف نشوند را داشته باشد.

استاندار گیلان، با بیان اینکه ان شاءالله روز به روز چتر امر به معروف و نهی از منکر مردم نسبت به دولت البته به مفهوم عام که در برگیرنده همه است، گسترده تر شود، اظهار کرد: همه ما باید توانیم وظیفه خود را به درستی انجام دهیم. امیدواریم ظرفیت صدا و سیما در سطح ملی و استان روز به روز قوی تر شده تا بتواند این اثرگذاری که دارد را بیشتر و نافذتر کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار