کد خبر: ۵۷۶۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵ 09 March 2018

تابناک / امام جمعه ماسال گفت: روستاییان که با اسناد و مستندات ثابت می‌کند که هفت پشت از نسلشان در ییلاق ماسال زندگی می‌کرده‌اند اجازه ساخت و ساز ندارد اما می‌بینید که غیربومیان چه ویلاها که در آنجا نمی‌سازند.

به گزارش ماسال نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید هادی موسوی امام جمعه ماسال در خطبه‌های امروز نماز جمعه ماسال ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر اظهار داشت: در دو مرحله به جامعه زنان ظلم شده است که یک مرحله در دوران جاهلیت و قبل از بعثت پیامبر و در یک مرحله در دنیای امروز با شعار آزادی به زنان ظلم شده و می‌شود.

وی افزود: بر اساس قانون اساسی ما حجاب الزامی است اما چند نفر که ممکن است فریب خورده و یا پول گرفته باشند اقدام به قانون شکنی می‌کنند در حالی که هر کشوری ضوابطی دارد که همه موظف به رعایت آن هستند.

امام جمعه ماسال با اشاره به ۲۹ اسفند ماه سالروز راه اندازی راهیان نور در کشور گفت: اتفاق مبارک راهیان نور در دهه هفتاد در کشور رقم خورد که فرهنگ ایثار و دفاع را به جوانان نسل امروز منتقل می‌کند.

موسوی منابع طبیعی را متعلق به همه نسل‌های آینده و امروز دانست و اظهار کرد: با این وجود نباید قوانین دست و پاگیری را وضع کنیم که زندگی مشروع مردم را دچار مشکل کند متأسفانه بعضی اوقات قوانینی وضع می‌شود که یک بام و دو هواست و فردی که هفت پشتش در مناطق ییلاقی زندگی کرده است و الان اگر بخواهد برای فرزندش خانه درست کند به او اجازه این کار داده نمی‌شود اما به یک باره می‌بیند در همسایگی‌اش کاخ و ویلا درست کرده‌اند و دلیلش ممکن است این باشد که این آقا پول و نفوذ دارد و یا هر چیز دیگری دلیل آن است.

وی ادامه داد: روستاییان که با اسناد و مستندات ثابت می‌کند که هفت پشت از نسلشان در آنجا زندگی می‌کرده‌اند اجازه ساخت و ساز ندارد اما می‌بینید در ییلاقات ما چه ویلاهایی که ساخته نمی‌شود و اینها را هم که بررسی می‌کنید می‌بینید برای اصفهان و شیراز و جاهای دیگر است.

امام جعه ماسال تأکید کرد: نباید طوری عمل کنیم که مردم بگویند اینها در روز روشن دارند دو نوع رفتار با آن‌ها می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار