استاندار گیلان در جلسه کمیته مدیریت پسماند استان؛
مصطفی سالاری در جلسه کمیته مدیریت پسماند استان که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان درحال برگزاری است،گفت:بی توجهی به مشکل اصلی جایگاه دفن زباله سراوان است نه مشکل مالی.
کد خبر: ۵۷۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۶ 08 March 2018

تابناک / استاندار گیلان گفت: از پیشرفت کار در اجرای جایگاه دفن زباله سراوان رضایت ندارم.

مصطفی سالاری در جلسه کمیته مدیریت پسماند استان که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان گفت:بی توجهی، مشکل اصلی جایگاه دفن زباله سراوان است نه مشکل مالی.


حل مشکل جایگاه دفن زباله مهمترین مساله محیط زیست گیلان است و من هیچ پیشرفتی در این جلسه نسبت به جلسه قبل نمی بینم.


سالاری تصریح کرد:ما به مردم قول دادیم این معضل را حل کنیم و امروز میبینم که برای ساخت ابنیه این جایگاه تازه بحث می شود.


استاندار گیلان در خصوص تفکیک زباله از مبدا گفت:برای حل جایگاه سراوان هیچ کاری انجام نشده است. عملکردها مطلوب نیست .بپذیرید که کار را در این مورد درست انجام نداده اید.


سالاری تصریح کرد: طلبکاری پیمانکار برای ما دلیل نمی شود که هیچ کاری انجام نشود و باید روش کار را برای برطرف کردن جایگاه سراوان اصلاح کنید.


وی گفت: آخرین اخطارم به کسانی است که کارشان را درست انجام ندادند.بیش از حد مدارا کردیم.


استاندار گیلان با بیان اینکه مردم سراوان به حق تجمع کرده بودند و ما قول دادیم گرفتاری را حل کنیم، گفت: سلامت و محیط زیست مردم نباید در خطر بماند و مدیران دستگاههای مربوطه حتما پیگیر باشند زیرا بلاتکلیفی وضعیت جایگاه سراوان به استان آسیب می زند.


استاندار گیلان به بهبود وضعیت تفکیک زباله از مبدا در شهرستانها تاکید کرد و گفت:سراوان پروژه ای است که در حل مشکل آن باید سرعت ببینیم و در کنار سازمان های مردم نهاد کار کنیم و با سیستم های تنبیهی و تشویقی باید پیش برویم.
وی با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار تاکید کرد:مدیران دستگاهها همه مشارکت کنند این طرح به نحو احسن اجرا شود و چهره استان تغییر کند و زیباتر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار