کد خبر: ۵۷۵۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 06 March 2018

تابناک / رئیس‌‌کل دادگستری گیلان با بیان اینکه مراجع قضایی استان با افرادی که در چهارشنبه آخر سال نظم عمومی را برهم می‌زنند به طور جدی برخورد می‌کنند گفت: افرادی که در چهارشنبه سوری نظم عمومی را برهم زنند تا پایان تعطیلات نوروز بازداشت می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، احمد سیاوش‌پور صبح امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: مراجع قضایی استان گیلان با افرادی که در چهارشنبه آخر سال نظم عمومی را برهم می‌زنند به طور جدی برخورد می‌کنند.

رئیس‌‌کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه با برهم‌زنندگان نظم عمومی در چهارشنبه‌سوری با قاطعیت و بر اساس قانون برخورد می‌شود تصریح کرد: شادی، نشاط و تفریح به ویژه در ایام نوروز یک سنت است و هیچ‌کسی مخالف این مقوله نیست.

وی با تاکید بر اینکه سوءاستفاده از این تفریحات و ایجاد رعب و وحشت در استان گیلان به هیچ عنوان قابل قبول نیست خاطرنشان کرد: در ایام پایانی سال به ویژه چهارشنبه آخر سال افرادی که قصد خدشه‌دار کردن امنیت را دارند به طور حتم با برخورد قانونی مواجه می‌شوند.

رئیس‌‌کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه افرادی که در چهارشنبه پایان سال نظم عمومی را خدشه‌دار کنند تا پایان ایام نوروز توسط مراجع قضایی استان گیلان بازداشت می‌شوند تصریح کرد: این افراد تا پایان تعطیلات نوروز بازداشت شده و آزاد نمی‌شوند.

سیاوش‌پور با تاکید بر اینکه تمامی خودرو‌هایی که در چهارشنبه آخر سال اقدام به رفتارهای پر‌خطر کرده و نظم عمومی را برهم بزنند توقیف می‌شوند بیان کرد: مراجع قضایی استان گیلان با برهم زنندگان نظم عمومی در چهارشنبه‌سوری به طور قاطعانه برخورد می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار