کد خبر: ۵۷۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۳ 05 March 2018

تابناک / مجموعه مدیریت شهری سعی دارد تا با وفاق، همدلی، اتحاد و برنامه ریزی صحیح و جامع در جهت خدمات رسانی شایسته به شهروندان در جهت رفع مشکلات و معضلات سطح شهر گام بردارد.

به روز رسانی حقوق معوقات کارکنان رسمی، پیمانکاری و قراردادی شهرداری رشت، برقراری حقوق مستمری بازنشستگان شهرداری رشت، پرداخت مطالبات پیمانکاران از اهم دغدغه های مجموعه مدیریت شهری در ماههای آخر سال ۹۶ بود که در طی یک برنامه ریزی مدون از سوی شهردار محترم رشت و اداره مالی شهرداری رشت این مهم محقق گردید.

مدیر امور مالی شهرداری رشت در سخنانی اذعان داشت: طی ماههای اخیر یکی از مهم ترین مشکلات عدم پرداخت بموقع حقوق کارکنان بود.

مجتبی ماه پسند تصریح کرد: طی ماههای اخیر پیگیری وصول مطالبات با جدیت تمام پیگیری و بدون هیچگونه تبعضی سعی در پرداخت مطالبات شد.

وی مدیریت هزینه و صرفه جویی را یکی از راهکارهای تاثیر گذار در افزایش منابع مالی شهرداری دانست و تصریح کرد: در این راستا باید از هزینه های غیر ضروری پرهیز شود.

مدیر امور مالی شهرداری رشت اعتماد را یکی از بزرگترین سرمایه های اجتماعی عنوان کرد و افزود: احترام به حقوق و تکریم شهروندان و صداقت و اخلاق مداری باید سرلوحه کار تمامی مدیران شهرداری باشد، چرا که در سایه تعامل و همدلی می توان تمامی برنامه ها و طرحها خود را اجرا کرد.

مجتبی ماه پسند با قدردانی از درایت شهردار محبوب رشت خاطر نشان کرد: اداره کردن شهر کار بسیار سخت و دشواری است و قطعاً شهرداری بدون حمایت و همکاری تمامی دستگاهها و همچنین مردم نمی تواند به راحتی فعالیت کند.

وی اذعان داشت: مجموعه مدیریت شهری سعی دارد تا با وفاق، همدلی، اتحاد و برنامه ریزی صحیح و جامع در جهت خدمات رسانی شایسته به شهروندان در جهت رفع مشکلات و معضلات سطح شهر گام بردارد.

ماه پسند از پرداخت عیدی تمامی کارکنان شهرداری و به روز رسانی حقوق تمامی کارکنان رسمی و پیمانکاری پس از دو سه ماه تعویق خبر داد و اذعان داشت: بزودی در یک برنامه الویت بندی و زمانبندی شده مطالبات پیمانکاران نیز پرداخت خواهد شد.

مدیر امور مالی شهرداری رشت در پایان از به روز رسانی حقوق آتش نشانان و پاکبانان این شهرداری سخن گفت و افزود: حقوق این دو قشر در ماههای گذشته با تعویق پرداخت می شد اما براساس برنامه ریزی اعضای محترم شورای شهر، شهردار محترم و حوزه امور مالی این پرداختها نیز به روز رسانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار