تابناک / محمدصادق حسنی به عنوان نماینده مجلس، خود را منتخب مستقیم مردم می داند و قانونگذاری و نظارت بر اجرای آن را مهمترین وظیفه نمایندگان. او می گوید آماده است تا تمام ظرفیت خود را به عنوان نماینده و بر اساس قانون در راستای کمک به استاندار و مسئولین اجرایی استان به کار گیرد.
کد خبر: ۵۷۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶ 03 March 2018

تابناک / محمدصادق حسنی به عنوان نماینده مجلس، خود را منتخب مستقیم مردم می داند و قانونگذاری و نظارت بر اجرای آن را مهمترین وظیفه نمایندگان. او می گوید آماده است تا تمام ظرفیت خود را به عنوان نماینده و بر اساس قانون در راستای کمک به استاندار و مسئولین اجرایی استان به کار گیرد.

 

تعریف و تمجید نماینده رشت بلافاصله پس از طعنه های عباسی به استاندار گیلان! / سالاری در بسیاری از موارد کارنامه درخشانی در همین مدت کوتاه داشته است! / استاندار شعار نمیدهد بلکه در عمل به حرفهای خویش پایبند است!

 

به نقل از خبرآزاد، در ادامه گفتگو با نماینده مردم رشت را می خوانید:

جناب آقای دکتر حسنی جنابعالی عملکرد استاندار گیلان دکتر سالاری را در مدت کوتاه گذشته از استانداری ایشان چگونه ارزیابی میکنید؟

از نظر من دکتر سالاری با توجه به جوانی و در عین حال تجربه خوبی که در طول مدیریت سالهای گذشته داشته توانسته در بسیاری از موارد کارنامه درخشانی در همین مدت کوتاه داشته باشد.به عنوان مثال شما به همین قضیه انتصاب جوانان و زنان نگاه کنید.ایشان نشان داد که استاندار شعار نمیدهد بلکه در عمل به حرفهای خویش پایبند است.

خیلی ها در طول این سالها شعار جوانگرایی دادند اما تنها در حرف اما این سالاری بود که این ظرفیت عظیم را علیرغم سنگ اندازی بسیاری فعال کرد،هر چند معتقدم هنوز راه زیادی باقیست که امیدوارم به زودی شاهد طی آن توسط استاندار باشیم.

جایگاه نمایندگان استان را در این مورد چگونه ارزیابی میکنید؟

نمایندگان منتخب مستقیم مردمند و همین نشانگر شأن مجلس است.قانونگذاری و نظارت بر اجرای آن مهمترین وظیفه نمایندگان است که امیدوارم بتوانیم نسبت به عهدی که با مردم بسته ایم وفادار باشیم.

جناب اقای حسنی در همین قضیه قانون جدید انتخابات شوراها شاهد فشار برخی از نمایندگان در عدم اجرای قانون بوده ایم.لطفا صراحتا نظر خود را بفرمایید؟

ببینید طبق قانون جدید مثلا شاهد ممنوعیت حضور اصناف به طور همزمان در شوراها بودیم.برخی دوستان حتی طرحی را با دو فوریت به مجلس آوردند که قانون را تغییر دهند و در هر صورت این طرح رای نیاورد.من واقعا متاسفم که عده ای از دوستان بنا بر ارتباط با اشخاص میخواهند جلوی اجرای قانون را بگیرند.کار به جایی رسیده که شخصی در کمال تعجب در انتخابات بعدی اصناف هم شرکت میکند و ما در عمل میبینیم هیچ اتفاقی برای برخورد صورت نگرفته است.سوال من از برخی همکاران محترم این است که مگر خودشان در روند تصویب این قانون نبوده اند که امروز تلاش میکنند با لابی جلوی اجرای آن را بگیرند.

من همینجا از شخص استاندار خواهش میکنم که شخصا به مساله ورود کرده و قانون را اجرا کنند.استاندار نشان داده تسلیم فشارهای بیرونی نمی شود و امروز خواست ما از ایشان هم همین عمل به قانون است.

در پایان اگر صحبتی دارید بفرمایید

من همینجا اعلام میکنم که حسنی آماده است تا تمام ظرفیت خود را در جایگاه نماینده مجلس و بر اساس قانون در راستای کمک به استاندار و مسئولین اجرایی استان به کار گیرد.ان شالله به همیاری همه دوستان شاهد بهبود وضعیت خصوصا اقتصادی گیلان در روزهای آینده باشیم.

 

این اظهارات حسنی درحالی است که روز گذشته عباسی نماینده مردم رودسر و املش انتقاداتی را نسبت به عملکرد استاندار گیلان مطرح کرده بود که اینجا میتوانید بخوانید.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار