تابناک گیلان / غلامحسین کرباسچی با انتشار اسنادی قضایی نسبت به اتهام منتسب به همسرش در خصوص مالکیت کارخانه «رشت الکتریک» واکنش نشان داد.
کد خبر: ۵۷۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۲ 01 March 2018
تابناک گیلان / غلامحسین کرباسچی با انتشار اسنادی قضایی نسبت به اتهام منتسب به همسرش در خصوص مالکیت کارخانه «رشت الکتریک» واکنش نشان داد.
طی روزهای اخیر برخی رسانه ها گزارشی از واگذاری کارخانه رشت الکتریک به همسران غلام حسین کرباسچی و عبدالله نوری در سال های 82 نوشتند که حواشی ای در پی داشت. به دنبال این اظهارات کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران با انتشار عکس هایی از اسناد مربوط به بازرسی و حکم قضایی این پرونده، نسبت به این اتهامات واکنش نشان داد. 
 
بر اساس دادنامه ای که کرباسچی تصویر آن را منتشر کرده است؛ اتهام شش نفر -از جمله آقایان غلامرضا قبه، محمود علیزاده و خانم‌ها گیتا شاهنوار، سوده جبلی و خیرالنسا جبلی- اخلال در نظام اقتصادی از طریق خرید سهام شرکت مذبور و عدم انجام فعالیت اقتصادی و تخریب بخشی از آن و بیکار شدن کارگران بوده است تا در مزایده ای موفق به خرید آن شوند.
 
اما در حکم صادره از سوی شعبه سوم دادگاه انقلاب رشت، دادگاه، مزایده را قانونی تشخیص داده است. بر اساس این سند خریداران سهام کل مبلغ مزایده را تسویه کرده بودند و اقداماتی که در جهت نوسازی و بازخرید پرسنل انجام شده، قانونی بوده است. 
 
در بخش پایانی این دادنامه اشاره شده است این کارخانه قبل از خریداری به حالت نیمه تعطیل بوده است و پس از خریداری تلاشی برای رونق بخشیدن به آن انجام داده اند اما نتوانستند جلب مشتری کنند. 
در نهایت دادگاه به تبرئه خریداران رای داده است.
 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار