کد خبر: ۵۶۹۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵ 23 February 2018

تابناک / نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار مردم ایران این بود افرادی که مسئولین ذی‌ربط در این موضوع استعفا یا حداقل عذرخواهی می‌کردند.

ذبیح نیکفر امروز در گفت‌وگو با لنگرخبر اظهار کرد: نمایندگان مجلس از لحظات اولیه وقوع سانحه سقوط هواپیما در یاسوج پیگیر مسئله شدند که باعث ناراحتی همه ملت ایران شد و موضوع سقوط هواپیما نیز یکی از موضوعات اصلی نمایندگان مجلس در چند روز گذشته است که تا مشخص شدن موضوع پیگیری نمایندگان ادامه خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه سقوط هواپیما در ایران بارها تکرار شده است و باید این موضوع بیشتر موردبررسی قرار گیرد افزود: گروه حقیقت‌یاب توسط مجلس مشخص تا علت وقوع حادثه مشخص شود و عوامل خاطی نیز معرفی شوند.

 

نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: کمترین انتظار مردم ایران این بود افرادی که مسئولین ذی‌ربط در این موضوع استعفا یا حداقل عذرخواهی می‌کردند.

 

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان تصریح کرد: طبق اطلاعات به‌دست‌آمده مشخص که این هواپیما چند سالی پرواز نداشت و جان انسان‌ها برای ما مهم‌تر از هر چیز دیگری است که باید بررسی کرد که به چه دلیلی هواپیما بعد از چند سال مجدد برای پرواز به کار گرفته شد.

 

نیکفر با اشاره به پیگیری نمایندگان درباره سقوط هواپیما بیان کرد: با توجه به حوادث مختلفی که در اثر خارج شدن قطار از ریل، سقوط هواپیما و نظیر آن به وجود آمد موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی می‌تواند یکی از موضوعات چند وقت آینده نمایندگان مجلس باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار