تابناک / چرا در حالی که شنیده می شود در شهر های کوچک و بزرگ استان گیلان روز به روز بر ظرفیت ها و امکانات ورزشی افزوده می شود اما هم چنان لاهیجان از بهره برداری از داشته های قدیمی خود نیز نا کام مانده است؟
کد خبر: ۵۶۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳ 22 February 2018

تابناک / چرا در حالی که شنیده می شود در شهر های کوچک و بزرگ استان گیلان روز به روز بر ظرفیت ها و امکانات ورزشی افزوده می شود اما هم چنان لاهیجان از بهره برداری از داشته های قدیمی خود نیز نا کام مانده است؟

۱۲ آذر ۱۳۹۶ بود که نماینده لاهیجان در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان از اختصاص بیشترین اعتبارات ورزشی در کشور به لاهیجان و سیاهکل! خبر و وعده تکمیل مجموعه ورزشی تختی و شروع به کار مجدد استخر مهر لاهیجان تا یک ماه آینده را داد.

البته این وعده آقای نیکفر نیز همچون بسیاری از مواردی دیگر محقق نشد و لاهیجان ماند و وعده‌هایی که یکی پس از دیگری محقق نمی‌شود!

اکنون بیش از دو ماه و نیم از زمان اظهارات نماینده مردم شریف شهرستان های لاهیجان و سیاهکل می گذرد اما نه تنها استخر مهر بازگشایی نشد بلکه شنیده می شود، این استخر حداقل تا دو الی سه ماه آینده نیز بازگشایی نمی شود!

همانطور که آقای نیکفر گفتند بازگشایی تنها استخر دولتی شهرستان لاهیجان (که البته به بخش خصوصی واگذار شده بود) از مطالبات جدی مردم و جوانان این شهرستان است که بار ها در رابطه با رفع مشکلات و بازگشایی مجدد آن وعده هایی داده شده اما هرگز به آن جامه عمل پوشانده نشد.

اما سوال اساسی که به وجود می آید دلیل عدم تحقق این وعده ها چیست؟

چرا در حالی که شنیده می شود در شهر های کوچک و بزرگ استان گیلان روز به روز بر ظرفیت ها و امکانات ورزشی افزوده می شود اما هم چنان لاهیجان از بهره برداری از داشته های قدیمی خود نیز نا کام مانده است؟

چگونه شهرستانی که بنا بر ادعای نماینده مردم شریف آن بیشترین اعتبارات ورزشی در کشور را به خود اختصاص داده، بیش از یک سال و چند ماه است از داشتن حتی یک استخر استاندارد محروم مانده و بسیاری دیگر پروژه ها که برای چندمین بار قول تکمیل و شروع به کار آن داده شده بود نیز همچنان آنطور که باید پیشرفت قابل توجه نداشته و …

جالب اینجاست که بر خلاف ادعاهای مطرح شده، شنیده می شود تنها در شهرستان های اطراف چندین برابر اعتبارات اختصاص داده شده به لاهیجان جذب شده است …! /بامردم

حرف بسیار است اما …

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار