امروز؛
تابناک گیلان / یک فروند هواپیمای سبک مسافری از نوع توربوپراب پس از پرواز از فرودگاه مهر‌آباد و طی مسیر از رادار خارج شد تا جست‌وجوی برای یافتن آن در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۵۶۷۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 18 February 2018
تابناک گیلان / یک فروند هواپیمای سبک مسافری از نوع توربوپراب پس از پرواز از فرودگاه مهر‌آباد و طی مسیر از رادار خارج شد تا جست‌وجوی برای یافتن آن در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش «تابناک»، ساعت ۸ صبح امروز یک فروند هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان پس از پرواز از مهرآباد به سمت یاسوج از رادار خارج شده است. این خبری بود که مدیرکل روابط عمومی آسمان در توضیح آن گفت: فعلا آخرین اخبار این است که این هواپیما از رادار خارج شده است و در حال پیگیری موضوع هستیم.

این هواپیما حامل ۶۶ سرنشین بود.

این خبر تکمیل می‌شود...

 

خبری غیر رسمی حکایت از مشاهده دود دارد
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۴:۵۳
 

منابع محلی «تابناک» اعلام کردند هم اکنون به صورت غیر رسمی اعلام شده است که یکی از تیم های اعزامی دودی در منطقه مشاهده کرده است.

این دود در محدوده جغرافیایی بین روستای نقل و خفر در محدوده پادنا مشاهده شده است.

تردد در جاده اصفهان –سمیرم – یاسوج و بالعکس موقتا ممنوع شد
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۴:۵۱
 

پلیس‌ راه راهور ناجا گفت: جاده اصفهان –سمیرم – یاسوج و بالعکس در استان‌های اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد به دلیل جلوگیری از تردد غیر‌ضروری جهت تسهیل در عملیات امداد و نجات (سقوط هواپیما) تا اطلاع بعدی، محدودیت ترافیکی دارد و تردد در آن ممنوع است.

اعزام 55 نفر در قالب تیم های واکنش سریع به محل
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۴:۴۹
 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفت : 55 نفر از امدادگران نیروهای هلال احمر استان در قالب تیم های واکنش سریع ، امداد کوهستان ، امداد و نجات به همراه دیگر همکاران ستادی به منطقه اعزام و در حال تلاش برای رسیدن به محل حادثه هستیم.

جهانبین افزود : این تیم در قالب 7 خودروی کمک دار ، آمبولانس و امدادی به محل سقوط هواپیما اعزام شده است.

وی در ادامه شدت بارش باران و برف و مه در ارتفاعات ،صعب العبور بودن منطقه و مشخص نشدن محل دقیق حادثه را موجب کندی در کار امدادرسانی عنوان کرد.

در پی سقوط هواپیما رهبر انقلاب پیام صادر کردند
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۴:۱۴
 

در پی سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج و جان‌باختن تعدادی از هم‌وطنانمان در این حادثه، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیام تسلیتی صادر کردند. متن پیام به شرح زیر است.

بسمه تعالی 


سانحه‌ی مصیبت‌بار سقوط هواپیمای مسافربری که به جان باختن چندین نفر از هم‌میهنان عزیزمان انجامید دلها را لبریز از اندوه و تأسف کرد. اینجانب مراتب تأثّر عمیق و همدردی صمیمانه‌ی خود را با خانواده‌های داغدار آنان ابراز میدارم و صبر جمیل و اجر جزیل برای آنان و رحمت و مغفرت الهی برای جان‌باختگان از خداوند متعال مسألت میکنم.

مسئولان ذیربط لازم است همه‌ی تلاش و همکاری خود را برای اقدامهای لازم در این مورد بکار برند و امکان تکریم و تشییع پیکرهای آنان را فراهم سازند.

سیدعلی خامنه‌ای
۲۹بهمن۱۳۹۶

ورود شهروندان به منطقه باعث ایجاد ترافیک می شود
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۴:۰۸
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با حادثه اخیر گفت: تیم های امدادی برای بررسی موقعیت جغرافیایی سقوط هواپیما تشکیل و منطقه اعزام شده است، اما به دلیل شرایط بدی جو عملیات با کندی پیش می رود. 

احمدی افزود: ما اطلاعاتی در مورد چرایی سقوط از نظر فنی نداریم. خواهشی که داریم شهروندان و خانواده ها به دلیل محدود بودن مسیر تردد شخصاً به منطقه سفر نکنند.

افزایش شدت بارش ها در محل سقوط هواپیما وجود دارد
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۳:۵۸
 

سازمان هواشناسی برای ساعت های آینده در استان اصفهان و شهرستان سمیرم افزایش شدت بارندگی ها را پیش بینی کرده است؛ وضعیتی که به سبب بارش برف کولاک را نیز پیش خواهد آورد.

افزایش شدت بارش ها در محل سقوط هواپیما وجود دارد
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۳:۵۸
 

سازمان هواشناسی برای ساعت های آینده در استان اصفهان و شهرستان سمیرم افزایش شدت بارندگی ها را پیش بینی کرده است؛ وضعیتی که به سبب بارش برف کولاک را نیز پیش بیاورد.

فرود اضطراری یک هواپیمای دیگر شرکت آسمان
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۳:۱۹
 

خبرگزاری فارس از فرود اضطراری یک هواپیمای دیگر شرکت آسمان به دلیل شرایط آب و هوا خبر داده است. 

برای هواپیماهای پروازی عمر تعیین نمی شود
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۳:۱۴
 

عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشور با اشاره به اینکه هواپیمای ای تی ار 72 در سال 1993 ساخته شد گفت: تجهیزات مدرنی روی هواپیما سوار بود و تا جعبه سیاه هواپیما به دست نرسد نمی توان در مورد علت رخداد اظهار نظر کرد.

آغاز بارش برف و باران در محل احتمالی سقوط هواپیما / بارندگی تا فردا دوشنبه ادامه دارد
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۳:۰۷
 

معاون هلال احمر استان اصفهان به رسانه ها گفت: روستای بیده و حوالی آن بررسی شد و اثری از هواپیما در این منطقه نیست. نیروهای امدادی به رغم آغاز بارندگی عازم ارتفاعات هستند. شرایط جوی بسیار سخت است و در ارتفاعات شهرستان سمیرم شاهد بارش برف هستیم.

کریمی افزود: هیچ اطلاعات دقیقی در موقعیت جغرافیایی سقوط به ما نمی دهند و این در حالی است که ما در منطقه با دره، کوه و قله رو به رو هستیم.

احتمال سقوط هواپیما در ارتفاع 3هزار و 800 متری
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۲:۵۸
 

حسین درخشان مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات به رسانه ها گفت: ◽️با توجه به اینکه محل احتمالی سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا بین 3800 تا 4200 متر ارتفاع دارد، تیم های امداد کوهستان هلال احمر اصفهان و چهارمحال به سمت محل حادثه اعزام شده اند.

وی افزود: تیم های امداد کوهستان استان های فارس و لرستان هم به حالت آماده باش در امده تا به کمک بروند. محل سقوط به شدت صعب العبور است.

اطلاعات بیشتر حکایت از این دارد که هنوز هیچ یک از تیم های امدادی و مردم محلی نتوانسته اند محل سقوط را مشاهده کنند.

رئیس جمهور، وزیر راه را مسئول پیگیری علت سقوط هواپیما کرد
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۲:۴۴
 

حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان طی دستوری به وزیر راه و شهرسازی وی را مسئول پیگیری و یافتن علت حادثه سقوط هواپیما معرفی کرد.

بر اساس این دستور عباس آخوندی باید ضمن نهایت تلاش برای امدادرسانی و یافتن لاشه هواپیما، همچنین دلایل وقوع این حادثه تلخ را بررسی و به اطلاع افکار عمومی و هیئت دولت برساند.

اعلام نیاز معاون هلال احمر استان اصفهان به نیاز امدادی
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۲:۴۰
 

معاون هلال احمر استان با اشاره به شرایط بد آب و هوایی شهرستان سمیرم و آغاز بارندگی یافتن لاشه هواپیما را کاری سخت و طاقت فرسا عنوان کرد.

تصویری از آخرین پیام یکی از سرنشینان هواپیما
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۲:۳۷
 

پرواز تهران-یاسوج ناپدید شد/ هواپیما حوالی سمیرم سقوط کرده است/ فرماندار: سقوط در سمیرم تایید نمی‌شود/ تمام سرنشینان جان باخته‌اند/ هواپیمای سقوط کرده سه هفته پیش هم نگرانی آفریده بود!

اسامی امنیت پرواز هواپیما اعلام شد
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۲:۳۳
 

محمود بهشتی و  فرهاد معصومی شهدای امنیت پرواز هواپیمای سقوط کرده شرکت هواپیمایی آسمان هستند.

پرواز تهران-یاسوج ناپدید شد/ هواپیما حوالی سمیرم سقوط کرده است/ فرماندار: سقوط در سمیرم تایید نمی‌شود/ تمام سرنشینان جان باخته‌اند/ هواپیمای سقوط کرده سه هفته پیش هم نگرانی آفریده بود!

اعزام به محل به صورت بالگرد وجود ندارد
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۲:۲۹
 

با توجه شرایط اقلیمی نا مساعد شهرستان سمیرم، امکان اعزام بالگرد به منطقه وجود ندارد و به همین دلیل نیروهای امدادی از طریق اتومبیل به محل حادثه اعزام شدند.

موقعیت جغرافیایی و احتمالی سقوط هواپیما در شهرستان سمیرم
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۲:۱۳
 

روستای «بیده» مرکز دهستان «پادنای علیا» در فاصله ۱۰۱ کیلومتری جنوب شهر سمیرم بر روی مخروطه افکنه‌هایی به سمت رودخانه ماربر و درست درمقابل ارتفاعات دنا واقع گردیده است و بزرگترین گسل ایران از جنوب آن می‌گذرد.

 

 
 

 

هواپیمای سقوط کرده پیشتر هم خطرآفرینی کرده بود!
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۲:۰۹
 

آن گونه که ایسنا خبر داده، پنجم بهمن ماه هم پرواز (ATR72) شماره ۳۷۰۴ هواپیمایی آسمان به علت نقص فنی از میانه راه و در بالای شهر اصفهان به تهران بازگشت. هواپیمایی که امروز سقوط کرد و جان مسافران و سرنشینانش را گرفت. خبری که می‌تواند حادثه امروز را به تاسفی بزرگ تبدیل کند. تاسف از جدی نگرفتن خطراتی که این هواپیما در پرواز با آن مواجه بوده است!

پرواز تهران-یاسوج ناپدید شد/ هواپیما حوالی سمیرم سقوط کرده است/ فرماندار: سقوط در سمیرم تایید نمی‌شود/ تمام سرنشینان جان باخته‌اند/ هواپیمای سقوط کرده سه هفته پیش هم نگرانی آفریده بود!

هنوز اطلاعات جدیدی از کیفیت حادثه در دست نیست
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۲:۰۴
 

شیشه‌فروش رئیس ستاد بحران استان اصفهان در رابطه با آخرین وضعیت پیگیری ها در رابطه با حادثه هواپیمای تهران یاسوج گفت: تا این لحظه اطلاعات موثق و جدیدی در رابطه با کیفیت حادثه در دسترس نیست.

وی افزود: جلسه مدیریت بحران استانداری اصفهان با حضور دستگاه‌های مسوول در حال برگزاری است.

هنوز موفق به یافتن هواپیما نشده‌ایم
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۲:۰۳
 
سلیمی، نماینده مردم سمیرم به «تابناک» گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی من، اهای روستا‌های بیده و نُقُل در دهستان پادنای علیا، صدای سقوط هواپیما را شنیدند. تیم‌های امدادی شهرستان سمیرم برای جست و جوی هواپیما به منطقه اعزام شده اند، اما هنوز به دلیل شرایط بد جوی و صعب العبور بودن منطقه موفق به یافتن آن نشده‌اند.

وی افزود: احتمال می‌دهیم هواپیما در مرز‌های استان کهگیلویه سقوط کرده باشد. شهرستان سمیرم از نظر امکانات درمانی و نیرو‌های امدادی در شرایط خوبی است و مشکلی از این نظر نداریم.
تمامی سرنشینان جان باختند
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۱:۵۲
 
طباطبایی مدیر روابط عمومی هواپیمایی آسمان گفت: متاسفانه تمام مسافران و خدمه این پرواز کشته شدند. این هواپیما حامل ۶۰ مسافر، ۲ مهماندار، ۲ نفر امنیت پرواز و دو نفر خلبان و کمک خلبان بوده است.
 
وی افزود: این حادثه در ۱۴ مایلی یاسوج در نزدیکی روستای بیده به کوه دنا برخورد کرده است.


 
اسامی شماری از سرنشینان هواپیما
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۱:۴۷
 

بر اساس گزارش های منتشر شده، اسامی شماری از سرنشینان این پرواز بدین شرح است:

۱- مژگان نظری
۲- جلال امیدی‌پور
۳-حسین رستمی
۴-مریم عابدی
۵- احمد نظری
۶-محمد برزگری
۷- رویا داخته
۸- مجید اسلامی
۹-مهدی قرعلی
۱۰-غلامعلی احمدی
۱۱-میلاد علی‌پور
۱۲- افشین انصاری
۱۳-سید ایلیا دانشی
۱۴- سیدطاها دانشی
۱۵-محمد عیدی‌نیا
۱۶-علی فرزانه
۱۷- حمید هداوندخانی
۱۸-عزت‌الله حق‌شناس
۱۹-ابراهیم جعفریان سی‌سخت
۲۰- نرگس خوبانی
۲۱- ژیلا قلی‌پور
۲۲- ایمانی‌مهر
۲۳-عبدالرضا کردی
۲۴- محمد نجات

با هواپیمای سقوط کرده آشنا شوید
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۱:۳۹
 

ای‌تی‌آر ۷۲، هواپیمای دو موتوره توربوپراپ کوتاه برد منطقه‌ای است که توسط شرکت هواپیماسازی فرانسوی-ایتالیایی ای‌تی‌آر تولید می‌شود. ای‌تی‌آر ۷۲ از جمله مدل هایی است که از سال ۱۹۸۹ تولیدش آغاز شد. از این هواپیما معمولاً برای حمل و نقل منطقه‌ای توسط شرکت‌های مسافربری استفاده می‌شود، اما به عنوان هواپیمای اختصاصی (شرکت‌ها یا موسسات)، باری و برای گشت دریایی هم استفاده شده است. مدل‌های مختلفی از این نوع هواپیما تاکنون طراحی شدند و تا ۷۸ نفر گنجایش دارند.

پرواز تهران-یاسوج حوالی سمیرم سقوط کرد/ تمام سرنشینان جان باخته‌اند/ هواپیمای سقوط کرده سه هفته پیش هم نگرانی آفریده بود!

سابقه سوانح ATR

سال ۱۹۹۴: ATR ۷۲–۲۱۲ خطوط هواپیمایی امریکن ایگل (American Eagle) در ۳۱ اکتبر دچار حادثه شد و تمامی ۶۴ مسافر آن (۴ نفر خدمه) در دم جا سپردند.
سال ۱۹۹۵: ATR ۷۲-۲۰۰ خطوط هواپیمایی ترانس آسیا (TransAsia Airways) در ۳۰ ژانویه با دامنه کوه برخورد کرد و ۴ خدمه جان خود را از دست دادند.
سال ۲۰۰۲: ATR ۷۲–۲۰۰ خطوط هواپیمایی ترانس آسیا (TransAsia Airways) در ۲۱ دسامبر به دلیل یخ زدگی سقوط کرد و دو خدمه آن جان سپردند.
سال ۲۰۰۵: ATR۷۲-۲۱۲A خطوط هواپیمایی ترانس آسیا (TransAsia Airways) در ۱۹ ژوئیه دچار حادثه شد.
سال ۲۰۰۵: ATR ۷۲–۲۰۲ خطوط هواپیمایی Tuninter Flight در ششم آگوست در ۲۹ کیلومتری پالرمو در دریای مدیترانه سقوط کرد و از ۳۹ مسافر، ۱۶ نفر جان باختند.
سال ۲۰۰۸: ATR ۷۲–۵۰۰ شرکت Air Dolomiti در 24 آگوست در ایتالیا به خاطر هشدار دود انجام نشد. اشکالی که گفتند کوچک بوده اما بعد مشخص شد که هواپیما آتش گرفته بوده که مسافران را پیاده کردند!
سال ۲۰۰۹: ATR ۷۲-۲۱۲A شرکت هواپیمایی Bangkok Airways در 4 آگوست دچار سانحه شد. خلبان پرواز جان باخت و ۱۰ مسافر زخمی شدند.
سال ۲۰۰۹: ATR ۷۲-۲۱۲A خطوط هواپیمایی Kingfisher Airlines در ۱۰ نوامبر هواپیمای پس از ورود به فرودگاه دچار سانحه شد و فقط چند متر دورتر از مخازن سوخت فرودگاه، در سلامت سرنشینان متوقف گشت.
سال ۲۰۱۰: ATR ۷۲–۲۱۲ شرکت Aero Caribbean در ۴ نوامبر دچار سانحه شد و تمامی ۶۸ مسافر آن جان باختند.
سال ۲۰۱۱: ATR ۷۲–۲۱۲ شرکت هواپیمایی Aer Arann در ۱۷ ژوئیه بر اثر سقوط دماغه (nose gear collapsed) به هنگام فرود در ایرلند دچار سانحه شد. ۴ خدمه و ۲۱ مسافر آن آسیبی ندیدند.
سال ۲۰۱۲: ATR ۷۲–۲۰۱ خطوط هواپیمایی UTair Flight در ۲ آوریل بلافاصله بعد از برخاستن  سقوط کرد. ۳۳ نفر از ۴۳ (۳۹ مسافر ۴ خدمه) مسافر در دم کشته شدند.
سال ۲۰۱۳: ATR ۷۲–۲۱۲A شرکت هواپیمایی Carpatair در ۲ فوریه در هنگام فرود دچار سانحه شد و ۱۶ نفر زخمی شده و ۲ نفر از جمله کمک خلبان آسیب جدی دیدند.
سال ۲۰۱۳: ATR ۷۲–۶۰۰ خطوط هواپیمایی Lao Airlines در ۱۶ اکتبر در نزدیکی فرودگاه مقصد دچار سانحه شد و مسافرانش در دم جان باختند.
سال ۲۰۱۴: ATR ۷۲-۵۰۰ خطوط هواپیمایی ترانس آسیا (TransAsia Airways) در ۲۳ ژوئیه هنگام فرود دچار حادثه شد و ۴۸ مسافر کشته شدند و ۱۰ نفر نجات یافتند.
سال ۲۰۱۵: ATR ۷۲-۶۰۰ خطوط هواپیمایی ترانس آسیا (TransAsia Airways) در ۴ فوریه در زمان برخاستن دچار حادثه شد و از ۵۳ مسافر و ۵ خدمه آن، تنها ۱۵ نفر نجات یافتند.
سال ۲۰۱۸: ATR ۷۲-۲۱۲ شرکت هواپیمایی آسمان در ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۶ خورشیدی) ساعاتی پس از پرواز از رادار محو شد و به کوه برخورد کرد تا تمامی ۶۶ سرنشین آن جان ببازند.
سقوط هواپیما تائید شد
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۱:۳۷
 
جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی به شبکه خبر گفت: بعد از ۵۰ دقیقه از زمان پرواز اطلاعات این هواپیما از صفحه رادار محو شد و اکنون دریافته ایم این هواپیما در نزدیکی شهرستان سمیرم سقوط کرده است. کمیته بحران سازمان هواپیمای کشوری تشکیل شده است و هنوز جزئیات دقیقی از آن در دست نداریم، اما سقوط را تأیید می‌کنیم.
هواپیمای سقوط کرده ارتباطی به هواپیما‌های تازه‌خریده شده ندارد
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۱:۳۵
 

معاون سابق سازمان هواپیمای کشوری به ایسنا گفت: هواپیمای سقوط کرده شرکت آسمان جزو هواپیما‌هایی است که از حدود ۲۰ سال قبل در ناوگان این شرکت فعال بوده و ارتباطی با قرارداد‌های جدید ندارد.

وی افزود: ATR۷۲ سقوط کرده از اواخر دهه ۷۰ در ناوگان شرکت آسمان فعال بوده و قرارداد آن ارتباطی با ATR‌های خریداری شده جدید از سوی ایران ایر ندارد.

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان نیز گفت: در حال حاضر با بالگرد عازم منطقه هستیم و تمام اورژانس‌های منطقه را به حالت آماده باش در آوردیم. اما به دلیل این‌که هواپیما در کوه‌ها سقوط کرده است هنوز ابعاد حادثه مشخص نیست تا با بالگرد بروی منطقه پرواز کنیم.

 
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۱:۳۲
 

به گزارش فارس، کاپیتان حجت فولاد، از خلبانان باتجربه و خوب ای‌تی‌آر، خلبان پرواز سقوط‌کرده تهران-یاسوج بوده است.

پرواز تهران-یاسوج ناپدید شد/ هواپیما حوالی سمیرم سقوط کرده است/ فرماندار: سقوط در سمیرم تایید نمی‌شود

 

اورژانس هوایی قادر به فرود نشد
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۱:۲۳
 
به گزارش ایرنا، فرماندار بویراحمد گفت: هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج در کوه‌های پادنا (حوالی سمیرم اصفهان) سقوط کرد. به دلیل مه آلود بودن هوا، اورژانس هوایی استان قادر به فرود نشد و هم اکنون با خودرو درحال اعزام به محل هستند.

سخنگوی اورژانس کشور گفت: «با توجه به کوهستانی بودن منطقه امکان اعزام آمبولانس وجود ندارد. یک فروند بالگرد اورژانس به منطقه اعزام شده است. پایگاه‌های امدادی استان اصفهان آماده‌باش هستند و نیرو‌های امدادی ۳ پایگاه به محل حادثه در سمیرم اعزام شده است.»

علاوه بر این، مدیر هماهنگی و کنترل عملیات هلال احمر گفت: «هنوز لاشه هواپیما از سوی مردم یا نیرو‌های امدادی رویت نشده است.»
فرماندار: سقوط در سمیرم تایید نمی‌شود
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۱:۲۱
 

نصرتی، فرماندار سمیرم در گفت و گو با شبکه خبر در خصوص این حادثه گفت: تیم مدیریت بحران شکل گرفته و به همهاز جمله بیمارستان‌ها دستور اماده باش دادیم و نیرو‌های امداد و نجات در حال حرکت به سمت محل احتمالی سقوط هستند.

وی افزود: هنوز تایید نمی‌کنیم این حادثه در سمیرم رخ داده باشد و ممکن است در محدوده شهرستان دنا واقع شده باشد. هنوز از هیچ چیز مطمئن نیستیم.

محل احتمالی سقوط هواپیما
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۱:۱۵
 

پرواز تهران-یاسوج ناپدید شد/ هواپیما حوالی سمیرم سقوط کرده است/ فرماندار: سقوط در سمیرم تایید نمی‌شود

تاخیر دو ساعت و نیمه در پرواز؟!
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۱:۰۴
 

اطلاعات پرواز نشان می‌دهد هواپیمای ATR۷۲ متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان به شماره پرواز ۳۷۰۵ می‌بایست ساعت ۰۵:۳۰ تهران را به مقصد یاسوج ترک می‌کرده، اما ظاهرا این پرواز در ساعت ۸، یعنی با دو ساعت و نیم تاخیر صورت گرفته است.

اعزام تیم های ارزیاب و امدادی به محل حادثه
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۱:۰۳
 

در پی سقوط هواپیمای تهران یاسوج در سمیره تیم های ارزیاب و امدادی اورژانس کشور فورا به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: تیم واکنش سری سازمان اورژانس کشور با چند بالگرد خود جهت امدادرسانی و ارزیابی در آسمان اصفهان به پرواز درآمدند.

 

مشاهدات مردمی حکایت از سقوط هواپیما دارد
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۱:۰۱
 

بروجردی، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به ایسنا گفت: هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و شش خدمه صبح امروز از رادار خارج شده و مشاهدات مردمی نشان دهنده وقوع سانحه هوایی است.

وی افزود: خبرهایی مبنی بر سقوط این هواپیما دریافت کرده‌ایم و منتظر تایید آن از سوی مراجع رسمی هستیم.

هواپیما حوالی سمیرم سقوط کرده است
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۰:۵۳
 

پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور با اشاره به اینکه هواپیمای آسمان که دچار سانحه شده حدود 60 مسافر داشته است، گفت: این هواپیما در محدوده سمیرم [جنوب استان اصفهان] سقوط کرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار