کد خبر: ۵۶۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۰ 18 February 2018

تابناک گیلان / نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم، به انعکاس اقدامات، فعالیت ها، مواضع و دیدگاه های خود در شبکه های اجتماعی می پردازند.

بهروز نعمتی سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامى، در آخرین پست اینستاگرامی خود نوشت: امروز در نمازجمعه تهران شرکت کردم، حضور حجت‌السلام ابوترابی فرد به عنوان خطیب نمازجمعه تهران، اتفاق خوب و امیدوار کننده است.در مجلس نهم که با حاج‌آقا ابوترابی همکار بودم، همواره او را فردی با تقوا و اهل اعتدال می‌دانم.

 

 

 

 

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سفر اخیر خود به چین نوشت: در سفر اخیر به چین دو نکته حائز اهمیت بود.

وی افزود: در این سفر چینی‌ها درباره سرمایه‌گذاری در پروژه‌های زیربنایی ایران اعلام آمادگی کردند که یکی از موضوعات مربوط به بحث آب بود.بروجردی  با بیان اینکه موضوع آب یکی از مشکلات اساسی امروز کشور است، گفت: باید میلیارد‌ها متر مکعب از ظرفیت بزرگ آبی کشور علی‌الخصوص در دریای جنوب و عمان را شیرین و به داخل کشور منتقل کنیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به مذاکرات با طرف‌های چینی درباره خطوط ریلی گفت:  چین با داشتن ۲۲ هزار خط سریع‌السیر بزرگترین ظرفیت جهانی در زمینه خطوط ریلی است و آمادگی دارند در داخل کشور این موضوع را اجرا کنند و این مسئله در شرایط فعلی کشور ظرفیت خوبی است که چینی‌ها بیایند و در این زمینه سرمایه گذاری کنند و ما هم با یک تنفس یک الی دو ساله بازپرداخت آن را انجام دهیم. 

بروجردی پیش‌تر به میزان گفته بود: در مورد «نفت‌کش ایرانی» اخیرا در سفری که به شانگ‌های انجام شد ما با فرمانده کل امداد ونجات کشتی صحبت کردیم و توافق شد تا کارگروه مشترکی ایجاد شود و غواص‌ها به تجسس خود ادامه دهند چرا که خانواده‌ها منتظر این هستند تا مشاهدات عینی هم وجود داشته باشد.

این نماینده مجلس با اشاره به اعزام ربات از سوی چینی‌ها به عمق دریا بیان کرد: تلاش می‌شود تا غواصان به عمق ۱۱۰ متری بروند و مشاهدات خود را انجام دهند و این پرونده با دقتی بسیار بالا بسته شود.

 

 

 

فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک درمجلس شوراى اسلامى، ویدیویی از روند احداث جاده سلامت کوی لور اندیمشک به اشتراک گذاشت.

 

 

 

غلامرضا تاجگردون نماینده مردمگچساران و باشت و رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس شورای اسلامی، در توضیح تصویر زیر نوشت: امروز زادروز مرد بزرگ ایران مرحوم بهمن بیگی است. نامش ماندگار( عکس مربوط به اواسط دهه هفتاداست)

 

 

 

سیدفرید موسوی نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات،اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم شورای اسلامی، در صفحه خود در اینستاگرام نوشت:تاریخ این هشدار مربوط به شهریور ۱۳۸۰ است. بیش از ۱۶ سال قبل! هشداری که شنیده نشد تا امروز شاهد تحقق یافتنش باشیم. امروزه هم کارشناسان حوزه‌های مختلف هشدارهایی می‌دهند که مجموعه‌های تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر بدانها بی‌توجه‌اند! آثار این بی‌توجهی را نسلهای آتی، مشاهده خواهند کرد. متاسفانه در فقدان یک برنامه بلند مدت توسعه همه‌جانبه و پایدار، بدون هدف مشخص و صرفا با روزمرگی روزگار می‌گذرانیم. یا در حال اعتراض هستیم و یا مثل همیشه در حال برنامه ریزی انتزاعی!
هیچ فرد، سازمان، نهاد، وزارت‌خانه، معاونت، گروه، هیات، شورا و انجمنی هم مسوولیت اقدام و ساماندهی چالشها و پیگیری این قبیل هشدارها را برای خود متصور نیست.

 

 

 

سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردمکاشان و آران و بیدگل در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تصاویری از دیدارش با مدیرکل شرکت گاز استان اصفهان و مصاحبه اش با برنامه خانه ملت ویژه شهرستان آران و بیدگل منتشر کرد.

 

 
 

 

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، با انتشار پست زیر نوشت: نشست هایی با هیئت مدیره پست کشور به مدیریت حسین نعمتی و دکتر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور داشتم و موضوعات خوبی از حیث ملی و استانی مطرح و راهکارهایی تعیین و مجوزهای ان اخذ شد.

 

 

 

روح الله حضرت پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، در صفحه شخصی خود عنوان کرد:  امروز خط مقدم جنگ، جبهه اقتصادی و معیشت مردم است. 

 

 

 

محمود صادقی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با انتشار ویدیویی مطرح کرد: جزایر سه‌گانه تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی جزء همیشگی و جدایی ناپذیر ایران بوده و خواهند بود
به هیچکس اجازه نمی دهیم به وجبی از خاکمان چشم طمع داشته باشد.
دست‌های پشت پرده بدهکاران کلان بانکی بدانند با این حربه های نخ نماشده نمی توانند نمایندگان مردم را از تلاش برای شفاف سازی و مبارزه با اژدهای هفت سر فساد باز دارند.

 

 

 

عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی، در اینستاگرام خود از بازگشت پیکر شهید حسین پوربافرانی بعد از ۳۵ سال خبرداد.

 

 

 

محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، تصاویری از جلسه خانه جوانان تریبون آزاد به اشتراک گذاشت.

 

 
 

 

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، از بازدید محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور از محلات و دلیجان نوشت.

 

 

 

مهرداد لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی، پیام تبریکی برای مصطفی رجائی برای کسب مدال طلا در مسابقات وزنه برداری بزرگسالان کشور به اشتراک گذاشت.

 

 

وی در پست هایی دیگر تصاویری از جلسه اش با روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان لنگرود و مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به ۱۲ روستای بخش اطاقور منتشر کرد.

 
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار