کد خبر: ۵۶۶۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱ 15 February 2018

تابناک / سرمربی تیم ملی فوتبال ایران روز پنجشنبه در واکنش به اتهام های علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی گفت:به این اتهام های ناروا به زودی پاسخ خواهم داد و وی باید دست های پشت پرده ایی را که اطلاعات نادرست دادند افشا کند.

مناظره ای دوشنبه شب 23 بهمن ماه بین «علی کریمی» ملی پوش پیشین فوتبال و سرمربی فعلی سپیدرود رشت و «محمد رضا ساکت» دبیرکل فدراسیون فوتبال در یک برنامه زنده تلویزیونی درخصوص ابهامات ،مشکلات و مسائل مربوط به فوتبال کشور برگزار شد که با حاشیه هایی همراه شد.
به گزارش ایرنا؛ کارلوس کی روش امروز در بیانیه ایی که در پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال منتشر شده است، از پریشانی و آشفتگی‌های ایجاد شده برای خود و تیم ملی اظهار تاسف کرد و افزود: بدون تردید به همه اتهام های نادرست علی کریمی پاسخ خواهم داد.
وی افزود: کریمی باید به خاطر این اتهام های ناروا از من، هواداران تیم ملی فوتبال ایران به خاطر گمراه کردن افکار عمومی عذرخواهی کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ادامه داد: کریمی وظیفه دارد که اسامی دست‌های پشت پرده‌ای که وی را با این دروغ‌ها و اطلاعات نادرست و غلط گمراه کردند و چنین وضعیت شرم‌آوری را برای همه ما ایجاد کردند افشا و با این کار به تیم ملی خدمت کند.
کی روش اظهار کرد: با در نظر گرفتن عملکرد نتایج و دستاوردهای من در تیم ملی دیگر جایی برای انتقادات قابل‌توجه باقی نمی‌ماند. یقین دارم که بعد از حضورم در برنامه نود همه ما با چهره دست‌های پشت پرده‌ای که به علی کریمی اطلاعات غلط داده‌اند آشنا خواهیم شد و بدین ترتیب یکبار برای همیشه تیم ملی متحد و منسجم ما می‌تواند در آرامش کار کند و روی وظایف و اهدافش تمرکز نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار