کد خبر: ۵۶۵۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴ 13 February 2018

تابناک / دیدار تیم‌های فوتبال داماش گیلان و گل‌ابریشم تهران از هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم با شکست داماشی‌ها به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دیدار تیم‌های داماش گیلان و گل‌ابریشم تهران از ساعت 14:00 در ورزشگاه سردار جنگل رشت آغاز شد.

کمک‌ها: کریم محبی، سیدهاشم خدابنده لو، جواد بیگدلی

ناظر داوری: محمد دوستی

لاجوردی پوشان شهر باران که تا پیش از آغاز هفته پایانی لیگ دسته دوم، در رده دوم جدول قرار داشتند و صعودشان از هفته‌ها قبل به مرحله دوم مسجل شده بود تنها برای حفظ جایگاه دومی پا به میدان گذاشته‌اند و می‌خواهند به برتری مقابل گل‌ابریشم باروحیه‌ای بالا به تعطیلات دوهفته‌ای بروند.

بازی زیر بارش باران و مطابق انتظار با حملات داماشی‌ها آغاز شد. پسران شهر باران در دقایق ابتدایی مسابقه چندین موقعیت خوب را از دست دادند و رفته‌رفته بازی به تعادل کشیده شد. نیمه اول در پایان با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نیمه دوم مسابقه نیز توپ و میدان از آن داماشی‌ها بود لیکن برخلاف جریان بازی گل‌ابریشم در دقیقه 64 توسط صابر ملکی به گل دست‌یافت و این نتیجه تا پایان پابرجا ماند. بدین ترتیب نوار شکست‌ناپذیری‌های داماش در لیگ دسته دوم پاره شد و این تیم بالاخره طعم شکست را چشید.

ترکیب داماش گیلان:

مسلم حق‌شناس، محمد مختاری، کنعان طاهرنژاد، آرمین منفرددوست، مصطفی آقاجانی، علی‌اصغر کریمی، هادی سهرابی، سید محمد اسلامی، میثم میرپسندیده، میلاد پورصف شکن و صادق رضایی

سرمربی: وحید رضایی

ترکیب گل‌ابریشم تهران

وحید پورنعمتی، عباسعلی اکبری، حسن نیازی، مهدی قنبری، عباس اژدری، اشکان سمیعی، شاهین ملکی، هادی حسین پور، علی‌اصغر رمضانی، صابر ملکی و شهرام کوثری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار