کد خبر: ۵۶۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹ 12 February 2018

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: فردا سه‌شنبه بارش باران و برف و وزش باد شدید در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، زنجان، ارتفاعات البرز در استانهای قزوین، البرز و تهران، مازندران، گیلان، ارتفاعات زاگرس مرکزی در استانهای لرستان و چهارمحال و بختیاری رخ خواهد داد.

احد وظیفه افزود: فردا همچنین بارش باران و وزش باد شدید در استان‌های، لرستان، شمال و شرق خوزستان و ایلام گاهی با رگبار باران و احتمال سیلابی شدن مسیلها پیش‌بینی می‌شود.

وی تاکید کرد: بارش در مناطق کوهستانی در جنوب لرستان و شمال چهارمحال و بختیاری عمدتا به شکل برف خواهد بود.

روز چهارشنبه نیز بارش برف و وزش باد شدید در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز در استانهای قزوین، البرز ،تهران، مازندران، سمنان، ارتفاعات گلستان، استان خراسان‌شمالی و ارتفاعات زاگرس مرکزی در چهارمحال و بختیاری رخ خواهد داد.

به گفته وظیفه بارش باران و وزش باد شدید، همراه با آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در جنوب چهارمحال‌وبختیاری، کهکیلویه‌وبویراحمد و شرق خوزستان در روز چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود.

در این مدت در نواحی کوهستانی مناطق یاد شده بویژه در محورهای تهران به چالوس و جاده هراز لغزندگی جاده و کاهش دید به علت مه آلودگی و کولاک برف پیش بینی شده بنابراین اقدامات لازم برای جلوگیری از خسارتهای احتمالی شامل برنامه ریزی زمان مناسب برای سفر، تجهیز به زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی توصیه می شود.

فردا سه‌شنبه وزش باد شدید در استان‌های خوزستان و بوشهر موجب گردوخاک و کاهش دید می شود و احتمال اختلال در حمل و نقل بخصوص در نشست و برخاست هواپیما در فرودگاههای استان خوزستان وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار