کد خبر: ۵۶۵۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱ 12 February 2018

تابناک / سرمربی سپید رود رشت گفت: یک جلسه که هیچ ۱۰ جلسه دیگر هم باشد می‌روم و تا آخر این موضوع را پیگیری می‌کنم.

علی کریمی بعد از جلسه در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: سؤال کردند ما هم جواب‌شان را دادیم. ما مسائل را نوشتیم و کمیته انضباطی باید نظر بدهد.


وی در مورد اینکه آیا حکمی هم داده شده، عنوان کرد: در جلسه نخست که حکمی صادر نمی‌شود. آن‌ها هم بررسی می‌کنند و سپس جواب می‌دهند.


کریمی در مورد اینکه آیا تا آخر این موضوع را پیگیری می‌کند، افزود: این یک جلسه که هیچ ۱۰ جلسه دیگر هم باشد می‌روم. مثل شما نیستم که می‌گویید جواب بده و بعد این اتفاق نمی‌افتد.
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود در مورد اینکه علیه رسانه‌ها جبهه‌گیری می‌کند، اما خیلی از رسانه‌ها افشاگری کرده‌اند، خاطرنشان کرد: حرف من به این خاطر است که در هفته‌های که گذشت هیچ رسانه‌ای روی صحبت‌هایم مانور نکرد.
کریمی در مورد اینکه او اعلام کرده این مسئله به خاطر سفر به روسیه است، عنوان کرد:‌صد در صد همین طور است. خرج سفر به روسیه با رسانه‌ها نیست. یک بار اتفاقی سابقه حضور در جام جهانی را داشتم و می‌دانم شبکه‌های تلویزیونی، خبرنگاران و عکاسان را فدراسیون‌ها باید لیست بدهند. هزینه و هتل را هم فدراسیون باید بدهد و اگر نمی‌دانستید این موضوع را بدانید. البته همکاران‌تان این مسئله را بهتر می‌دانند.
وی در مورد اینکه چه واکنشی به او در جلسه داشتند، خاطرنشان کرد: سؤال پرسیدند و ما هم جواب دادیم و این مسئله را مکتوب کردند. حالا باید ببینیم کمیته انضباطی چه می‌گوید.
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود در رابطه با اینکه آیا به او گفته‌اند سکوت کنند، گفت: خیر چنین چیزی نگفتند. این موضوع را باید تاکید کنم که حضور من در کمیته انضباطی به خاطر نشست خبری در بعد از بازی با استقلال خوزستان بوده است.
کریمی در مورد اینکه آیا جلسه کمیته انضباطی ضبط شد، تصریح کرد: بله، قسمتی از این جلسه ضبط شد و یک بخش هم ضبط نشد.
سرمربی تیم سپیدرود در واکنش به صحبت‌های خبرنگاری که به او گفت: «محمد مایلی‌کهن چند سال پیش این صحبت‌ها را انجام داد، اما چرا آن‌موقع از او حمایت نکردید؟»، تصریح کرد: کدام صحبت‌ها را کرد؟ خیلی حفظ کردم که این کلمه یادم ماند، چیزی که اظهر من الشمس است را چه بگویم؟ واقعیت‌ها را گفته، صحبت کردن نمی‌خواهد که. شما سؤال می‌کردید، من جواب‌تان را می‌دادم، شما سؤال کردید؟ سوال می‌کردید، من جواب می‌دادم. کسی از من سؤال بپرسد من جواب می‌دهم.
وی در مورد اینکه آیا در برنامه امشب نود به سؤالات پاسخ میدهد گفت: من حرف‌هایم را زده‌ام و این افراد باید بیایند پاسخگو باشند. ما که ۲-۳ ماه است حرف‌هایمان را می‌زنیم و آن‌ها باید جوابگو باشند. من باید آنجا حضور فیزیکی داشته باشم ببینم چه مواردی مطرح می‌شود. وقتی ساکت می‌آید به عنوان نماینده فدراسیون است و حرف‌هایش نقطه نظرات فدراسیون است.
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود در مورد اینکه آیا در صورت اینکه نتواند احقاق حق کند از مراجع بالاتر اقدام خواهد کرد، افزود: ما چند سؤال داشتیم که آن‌ها را مطرح کردیم. آن‌ها در این چند وقت پاسخگو نبودند و حالا لطف کردند می‌خواهند پاسخگو باشند. به دنبال این هستیم که اتفاقاتی رقم بخورد که به فوتبال کمک کند. چیز دیگری نمی‌خواهم. شما که این همه سؤال دارید از آقایان هم سؤال کنید. البته می‌دانم صد در صد سؤال می‌پرسید، ولی او جواب نمی‌دهد.
کریمی درپاسخ به این موضوع که در فدراسیون فوتبال افراد پاسخگو اخراج شدند و حتی داوران را هم ممنوع‌المصاحبه کردند، گفت: این نشانه استقلال در فدراسیون فوتبال است؟ نشانه این است که در فدراسیون فوتبال هر کس می‌تواند در حیطه اختیار خودش پاسخگو باشد؟ داوران بنده خدا همین‌طوری که پول نمی‌گیرند، اینکه صحبت کنند و جریمه شوند هم دیگر دور از انصاف است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار