کد خبر: ۵۶۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۹ 12 February 2018

تابناک / سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از وزش باد گرم بویژه در ارتفاعات و دامنه ها و همچنین وقوع پدیده مه در پاره ای نواحی جلگه ای استان طی فردا (دوشنبه) خبر داد.

مازیار غلامی عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی سامانه کم فشار در منطقه است و بر این اساس طی 24 ساعت آینده، وزش باد جنوبی (بویژه ارتفاعات و دامنه ها / باد گرم) و پدیده مه در پاره ای از نواحی جلگه ای مهیاست.
وی ادامه داد: همچنین طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه با فعالیت موج بارشی در منطقه، بارندگی، وزش باد، کاهش دما و بارش برف در ارتفاعات پیش بینی می شود.
غلامی آسمان امروز گیلان را در جلگه قسمتی تا نیمه ابری، گاهی ابری، اواخر وقت وزش باد جنوبی، در مناطق جنوبی و ارتفاعات جنوبی کمی ابری تا نیمه ابری عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری، بعضی نقاط مه، گاهی ابری، وزش باد جنوبی (بویژه در ارتفاعات و دامنه ها گرم) پیش بینی کرد.
وی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با 13 درجه مربوط به رشت، لاهیجان، منجیل و کمینه دما را با سه درجه زیرصفر مربوط به دیلمان ذکر کرد.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: کمینه دمای ثبت شده در رشت نیز طی شبانه روز گذشته پنج درجه بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار