تابناک / سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت از حضور پرشور و حماسی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد.
کد خبر: ۵۶۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۱ 12 February 2018
   

تابناک / سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت از حضور پرشور و حماسی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

فاطمه شیرزاد افزود: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی  با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه ای دیگر خلق کردند و برگ زرینی به افتخارات سرزمین پر افتخارمان افزودند.

وی با بیان اینکه آرمان های انقلاب با خون و جان مردم عجین شده است تصریح کرد: مردم برای به ثمر نشستن انقلاب هزینه های فراوانی دادند و اجازه نمی دهند توطئه گران شرق و غرب به اهداف پلیدشان دست یابند.

شیرزاد بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران با بهره مندی از اندیشه های ناب و افکار خردمندانه رهبر معظم انقلاب به پختگی کامل رسیده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه مردم قدردان برکات انقلاب هستند گفت: مسئولین باید تلاش خود را به منظور رفع مشکلات مردم افزایش دهند و در مقابل عزت و ایستادگی مردم غیور ایران اسلامی سر تعظیم فرود آورند .

شیرزاد در خاتمه بار دیگر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی و بیان کرد: خروش ملت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن سال ۹۶ هشداری به همه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بوده و دشمنان بدانند این انقلاب تا ظهور مهدی موعود (عج) ادامه خواهد داشت .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار