نیمار ستاره برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن به دنبال آن است تا در سال 2018 به هر نحوی که شده است توپ طلا را از آن خود نماید، که در این مسیر از سوی بالاخره رونالدو حمایت شده است!
کد خبر: ۵۶۲۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 06 February 2018

به گزارش تابناک : برزیلی ها پس از آنکه رونالدینیو بازنشسته شد، سالها در انتظار ظهور ستاره ای دیگر چشم به راه میادین خاکی سلسائو بودند که سرانجام نیمار جونیور توانست پس از سالها  موهبت خود را نصیب مردم برزیل نماید!

 

نیمار روز گذشته 26 ساله شد تا در مسیری تازه تر قرار بگیرد و در راستای رسیدن به رویاهای بزرگ خود یک گام دیگر به آنچه که برای سالها در خلوت خود می اندیشید، یک گام نزدیک تر شده باشد، هرچند که هنوز او دوئلی بزرگ با دو ستاره دیگر را در پیش دارد و نمی توان گفت که او در نهایت توانسته جای کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را بگیرد!

 

نیمار
نیمار

 

توپ طلا آرزویی است بسیار بزرگ که در تاریخ فوتبال تنها تعدادی محدود ابر ستاره توانسته اند را لمس کنند، پس تصاحب آن هرگز کار ساده ای نخواهد بود، چرا که باید در حد و اندازه های فرا زمینی ها ظاهر شوید تا دنیا بتواند شما را به عنوان یک ستاره بزرگ بپذیرد.

 

نیمار در باشگاه بارسلونا نتوانست هرگز به آرزوی خود دست پیدا کند، چرا که حضور در کنار لیونل مسی عملا این شانس را از او می گرفت، زیرا در گذشته این اتفاق برای آندرس اینیستا و ژاوی نیز رخ داده بود!

 

نیمار
نیمار

 

جونیور حالا در پاری سن ژرمن توانسته پا به پای برترین بازیکنان فعلی جهان بجنگد، چرا که او پس از جدایی از بارسلونا در جمع فرانسوی ها تقریبا به لحاظ فنی پیشرفت بسیار بالایی داشته است تا با اتکا بر توان فنی و هوش خود، نشان دهد به هیچ بازیکنی وابسته نیست و خود می تواند در حد و اندازه های بزرگان ظاهر شود.

 

نیمار در مسیر تصاحب توپ طلا همواره بی حامی بود، زیرا او را هیچ  کس به طور قطع از او به عنوان برنده توپ طلا در آینده یاد نمی کرد، اما حالا بخت با او اقبال شده است تا رونالدو نازاریو، ستاره بزرگ و محبوب برزیلی به طور کاملا از نیمار برای کسب توپ طلا حمایت به عمل بیاورد.

 

نیمار
نیمار

 

رونالدو معتقد است نیمار برنده توپ طلا در سال 2018 خواهد بود، چرا که روند موفقیت آمیزش در نهایت او را به صدر برترین های جهان خواهد رساند! هموطن جونیور به طور ویژه از عزم و اراده او تمجید به عمل آورد تا اعتراف نماید که بالاخره از سوی این ستاره بزرگ مجاب شده است که می تواند وارث توپ طلا های او باشد!

 

 

 

منبع : ورزش 11

برچسب ها: نیمار ، پاری سن ژرمن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار