کد خبر: ۵۶۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷ 06 February 2018

نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم، به انعکاس اقدامات، فعالیت ها، مواضع و دیدگاه های خود در شبکه های اجتماعی می پردازند.

دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی، در آخرین پست اینستاگرامی خود با انتشار تصویر زیر نوشت: 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت آقای رضا مقدسی روزنامه نگار و مدیر با اخلاق رسانه ای موجب تاسف و تاثر گردید.

ضمن عرض تسلیت به جامعه خبری و رسانه ای کشور و خانواده محترم ایشان، برای آن مرحوم رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.

 

 

 

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، در صفحه خود در اینستاگرام تصاویری از دیدارش با مدیریت بیمه خدمات درمانی استان لرستان، حضورش در مراسم سالگرد شهادت شهید غلامرضا کبود جامه، بازدیدش از روند اجرائی طرح توسعه هتل زاگرس بروجرد و همچنین ویدیویی از سخنرانی پیش از خطبه اش در نماز جمعه بروجرد به اشتراک گذاشت.

 

 
 
 
 

 

فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک و رئیس کمیسیون انرژى مجلس، گزارشی از فعالیت های اخیر خود ارائه داد: 

-بازدید از روند تکمیل مدرسه ۶ کلاسه شهر آزادی شهرستان اندیمشک

-بازدید از جانمایی سالن اجتماعات شهر آزادی شهرستان اندیمشک

-بازدید از روند تکمیل سالن اجتماعات جدید و خوابگاه مقبره شهدای گمنام شهرستان اندیمشک

-بازدید از ساماندهی و روشنایی پارک فدک و جاده سد دز اندیمشک

-مراسم سوگواری و عزاداری بمناسبت ایام فاطمیه در بیت الزهرا (س) اندیمشک

-نشست طراحی میادین شهر و نصب تندیس در تعدادی از میادین شهر اندیمشک

 

 

 

پروانه سلحشوری رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، با انتشار پست زیر مطرح کرد: زنان نباید بعنوان خط قرمز دیده شوند. بستر اجتماعی امروز ایران، آبستن حوادث است. تغییرات اجتماعی در حال رخ دادن است. بپذیریم یا نپذیریم، خط قرمز بکشیم، محو کنیم، نخواهیم نشان دهیم و...این تغییرات به آرامی در جامعه رخ خواهد داد.

من به عنوان یک زن افتخار می کنم که نقش مادر بودن و همسر بودن را دارم؛ولی این به آن معنا نیست که من برای خودم استقلال نداشته باشم. اینکه یک زن بخواهد وزیر شود، رئیس جمهور شود، به ورزشگاه برود با مشکل زن بودن مواجهه است. من معتقدم بحث زنان را باید از حوزه سیاست خارج کرد. زنان و مردان در بستر اجتماعی در تعامل باهم هستند و این تعامل باید در همین گستره اجتماعی بدون در نظر گرفتن خط مرزهای سیاسی دیده شود و زنان نباید خط قرمز دیده شوند.

 

 

 

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شوراى اسلامى، در صفحه شخصی خود نوشت: دیشب بعد از جلسه بررسی طرح ها، آخر شب رفتیم ایستگاه شماره 4 ابرسانی لیشتر. قرار شد امروز مسئولین آب منطقه ای و جهادکشاورزی حضور پیداکنند و با رفع مشکل برق ایستگاه را راه اندازی کنند. امشب تنهایی و سرزده وقتی عازم اهواز بودم رفتم ایستگاه و دیدم مدیرعامل آب منطقه ای مهندس داودی و همکارانش و رییس  شهرستان از صبح تا الان و در این سرما مشغول کار بودند و موقعی که من رسیدم کار تقریبا تمام شد. از اینکه می بینم یک جمعی خوب کار می کنند لذت می برم و تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم.

 

 

 

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، در صفحه خود در اینستاگرام نوشت: 

درباره اختلاف نظرها در زمینه استفاده از محصولات تراریخته و قانونگذاری مجلس برای محدودکردن واردات آنها مطالبی را مطرح کرده است که از نظر خوانندگان می‌گذرد:

این نماینده مجلس اظهار داشت: آخرین قانون مصوب مجلس درباره محصولات تراریخته، قانون برنامه ششم توسعه است که البته این قانون هم هرگز معتقد به ممنوعیت ۱۰۰ درصدی محصولات تراریخته نیست و بر اجرای قانون ایمنی زیستی جمهوری اسلامی ایران تاکید می کند.

به گفته وی،قانون ایمنی زیستی نیز در ماده ۲ نه تنها تولید و مصرف این محصولات را مجاز شمرده بلکه دولت را مکلف به فراهم‌آوری تمهیدات لازم در جهت تولید و مصرف این محصولات کرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت:در ماده چهار همین قانون ایمنی زیستی سه مرجع ذیصلاح در حوزه‌های مختلف معرفی شده‌اند که وظیفه بررسی و صدور مجوز برای این محصولات را بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر هم اگر با دقت بیشتری به بند چ ماده ۳۱ قانون برنامه ششم توسعه توجه کنیم، در خواهیم یافت که این بند از قانون ضمن تاکید بر مفاد قانون ایمنی زیستی، وظیفه اطلاع‌رسانی علمی و بر مبنای آزمایش‌های معتبر را نیز بر عهده دولت گذاشته است تا مردم کشور از سردرگمی درآیند و تکلیف خود را با این محصولات بدانند.

به گفته وی، این اطلاع‌رسانی علمی با پدیده هراس‌افکنی درباره محصولات تراریخته که امروز در جامعه مشاهده می‌ شود، در تعارض است.

سه مرجع ذی صلاح صادر کننده مجوز تولید و مصرف محصولات تراریخته

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی درباره وظایف دستگاه های ذیصلاح صادر کننده مجوز برای محصولات تراریخته گفت: بر اساس ماده‌ چهار قانون ایمنی زیستی،سه مرجع ذی‌صلاح در رابطه با صدور مجوز برای تولید و مصرف محصولات تراریخته وجود دارند.

 

 

 

وی در پست هایی دیگر تصاویری از رژه نمادین کشاورزان بخش خشکبیجار به مناسبت آغاز دهه فجر، حضورش در مسجد جامع لیچاء نشت نشا و تصویری از حضورش در پشت صحنه و گفتگو با عوامل سریال تلوزیونی جایزه به اشتراک گذاشت.

 

 
 
 

 

وی در توضیح تصویر زیر نوشت: دیدار دو دوست و همکلاسی قدیمی بعد از سی و سه سال ( سمت راست آقای سیدمحمدرضا کاظمی ( هادی ) و در سمت چپ آقای مجید صابر  البته آقای کاظمی را چند هفته قبل برای اولین بار در تهران دیدار کرده بودم شاید دیدارمان کوتاه بود ولی مرور خاطرات چهار سال دبیرستان در کمتر از نیم ساعت ، خود کوله باری از خاطرات تلخ و شیرین بود. که قلم از نوشتن و زبان از بیان ان عاجز است فقط آنهائیکه این پست را ملاحظه می کنند قدر دوران تحصیل و دوستان همکلاسی را خوب بدانند و از طرفی فراموش نکنند که سرعت ماشین زمان سرعت مافوق صوت است !

 

 

محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران ری شمیرانات اسلامشهر بومهن و پردیس در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با انتشار پست زیر در اینستاگرام شخصی خود نوشت: سی و نه سال از انقلاب مردم ایران می گذرد. انقلابی که در آن زمانه، در عمق و گستردگی کمتر حریفی داشت. آن انقلاب در نظام جمهوری اسلامی به قامت نهاد درآمد، بدین امید که در این ساختار بتواند آرمان‌های خود را محقق کند.
کنون پس از چهار دهه، به عقب که می‌نگریم، دفتر خاطراتی از پیروزی‌ها و شکست‌ها، فرارویمان گشوده می‌شود. در پیگیری بسیاری از شعارها توفیق داشتیم و در پاره‌ای از موارد نیز وعده‌های مان وعید شد. امروز باید روایت منصفانه‌ای از گذشته و کارنامه خود ارائه دهیم تا در پرتو این روایت صادقانه، بتوانیم گذشته را چراغ راه آینده کنیم. ما در بسیاری از موارد در این چهار دهه رشدی خیره‌کننده و جهشی داشته‌ایم. در مناطق روستایی و در میان اقشار مستضعف، سطح سرانه بهداشت، مبارزه با بی سوادی، امکانات رفاهی و... نسبت به پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست. در زمینه سیاست خارجی، جمهوری اسلامی به درجه‌ای افتخار‌آمیز از استقلال دست یافته است. حتی در مساله تحقق گردش آزاد اطلاعات، دست‌کم چند گام از کشورهای منطقه جلو هستیم. قطعا سیاهه‌ی دستاوردهای این چهار دهه به احصاء این نوشته درنخواهد آمد. در عمر این انقلاب تا امروز چندبار مقابل همه دنیا ایستادیم و به زانو ننشستیم. در جنگ تحمیلی غیرت و غرورمان را به رخ کشیدیم و در مذاکرات صلح نیز خرد و فرهنگ‌مان جلوه فروشی می‌کرد. با این همه ناکامی‌ها و تلخی‌هایی نیز داشتیم. ما در مدیریت منابع خود در این سالیان، تلفات بسیاری داشتیم. چه بسیار منابع و ذخایر این کشور را با مدیریت نادرست از دست دادیم. هم منابع نفتی و آبی و هم منابع انسانی ما، ذیل الگوهای کهنه مدیریتی مستهلک شدند. در مساله تحقق عدالت، خصوصا عدالت قضایی، سطح ادعای ما با تراز عمل ما سازگار نیست. ظرفیت نظام ما در تحقق آزادی های سیاسی و اجتماعی، بسیار بیشتر از وضعیت امروز ما است. اقتصاد و معیشت، از قطار تحولِ مثبت انقلابی، عقب مانده است. با این حال، ما به راحتی از نارسایی‌ها سخن می‌گوییم. از درون حکومت، صدای دفاع از حقوق منتقدان و معترضان حکومت به راحتی بلند می‌شود. خودانتقادی، الگویی زنده در میان‌ما است؛ هرچند امید داریم که این الگو زنده‌تر و رایج‌تر گردد. این امور به تمامه در رژیم قبل غایب بود. 


انقلابی بودن، ایجاب می‌کند که پیگیر آرمان‌های انقلاب باشیم و از میزان تحقق آن سراغ بگیریم. به دستاوردهای خود راضی نباشیم و برای موانع آن آرمان‌ها و شعارها چاره بیندیشیم.

 

 

 

عضو هیات رئیسه مجلس با انتقاد از پیشنهاد دریافت هزینه‌ای از خبرنگاران بابت استفاده از طرح ترافیک، گفت: درآمد حاصل از افزایش این نرخ برای خبرنگاران مبلغ چندانی نمی‌شود.
به گزارش خانه ملت، محمدعلی وکیلی با انتقاد از سهم طرح ترافیک اهالی رسانه و خبرنگاران در لایحه تعیین نرخ عوارض تردد، گفت: این نوع دریافتی بابت طرح ترافیک از خبرنگاران به هیچ عنوان قابل قبول نیست ولذا مبلغ دریافتی از خبرنگاران در این خصوص باید مطابق با سنوات گذشته باشد.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار جامعه رسانه‌ای از شهردار تهران به‌عنوان شخصیتی فرهیخته و رسانه‌ای این است که سنت درست سنوات گذشته جامعه خبرنگاری در رابطه با هزینه دریافتی از آن‌ها بابت طرح ترافیک دنبال کند.
عضوکمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی معتقد است درآمد حاصل از افزایش این مقدار نرخ طرح ترافیک برای خبرنگاران مبلغ چندانی نمی‌شود اما نارضایتی جامعه خبری می‌تواند مجموع دستاوردهای شهرداری را زیرسوال ببرد.
در چهل و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران در بررسی لایحه تعیین نرخ عوارض تردد در محدوده مرکزی شهر تهران 3 درصد از سهمیه‌ها همراه با 50 درصد تخفیف به خبرنگاران اختصاص یافته است که این موضوع مورد انتقاد عضو هیات رییسه مجلس واقع شده است.

 

 

 

سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، از دیدارش با رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان فلاورجان در سال آینده خبر داد.

 

 

 

محمد محمودی شاه نشین نماینده مردم شهرستان های ملارد ،شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی، متن نطق پیش از دستور خود در مجلس را منتشر کرد: 

یاد و خاطره فجرآفرینان انقلاب اسلامی و شهدای بهمن سال 57 را گرامی می دارم.

نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی افزود: در این برهه از زمان که هر روز کشور عزیزمان مواجه با یک بحران، توطئه، حمله سیاسی و تروریستی دشمنان خود است و همچنین برای دفاع از تمامیت ارضی ایران و حفظ امنیت و آسایش مردم همه  نیازمند همدلی، همزبانی و همراهی و مهرورزی به یکدیگر هستیم.

محمودی شاه نشین تصریح کرد: دولت باید اعتماد مردم را جلب کند و مجلس نیز باید تمام توان و برنامه اش را برای حل مشکلات مردم از جمله بیکاری، مبارزه با بی عدالتی در توزیع منابع و فرصت های شغلی و سرمایه گذاری به کار گیرد و باید دست کسانی را که به اموال عمومی دراز شده قطع کند.

تحزب گرایی می تواند کشور را از آفت تفکر سلیقه ای افراد و دولت ها نجات دهد
وی ادامه داد: تحزب گرایی می تواند این کشور را از آفت تفکر سلیقه ای افراد و دولت ها نجات دهد، مطمئن باشیم که جماعت به ذلالت و گمراهی نمی رود و دست خدا همیشه با جماعت است، باید به روزی برسیم که برنامه ریزان و سیاستگذاران این کشور در مقابل ملت پاسخگو باشند و همه در مقابل تصمیمات صحیح و ناصحیح خود پاسخگوی مردم باشیم.
این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: متاسفانه در حال حاضر استفاده از ابزارهای انگیزشی و برنامه و اراده ای برای تشخیص کارآمدی از ناکارآمدها نیست و ما باید از قانون مدارها در مقابل متخلفین حمایت کنیم.

وی افزود: تشویق و پاداش برای کسانی که مسئولیت پذیرند و تنبیه برای کسانی که در انجام وظیفه کوتاهی می کنند باید لحاظ شود، مگر می شود بین دوغ و دوشاب فرق گذاشت.

فرماندارانی که نان شهرستان را می خورند و در شمال تهران زندگی می کنند کجا بودند​؟

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: در این سه روز که استان تهران بارندگی داشت با ناتوانی هایی روبه رو شدیم که جای تاسف دارد، بنده ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی شخص استاندار تهران از آقای مقیمی گله مندم که راهداری کجاست، فرماندارانی که نان شهرستان را می خورند و در شمال تهران زندگی می کنند کجا بودند، مردم اندیشه و شهریار برای یک مسیر 5 کیلومتری 7 ساعت در اتومبیل محبوس شدند و خبری از آنان که باید باشند نبود.

وی ادامه داد: چرا هیچ ابزار تنبیهی وجود ندارد، چه کسی باید کارگران شریف شهرداری ها را که با دست خالی به کمک مردم رفته اند؛تشویق کنند و مدیرانی که حتی جواب تلفن نماینده را نمی دهند تنبیه کنند؟

 

 

 

وی همچنین از دیدارش با رئیس دانشگاه آزاد قدس نوشت.

 

 

 

محمودی در پست هایی دیگر تصاویری از مراسم افتتاح باشگاه ورزشی شهرستان قدس و حضورش در نماز جمعه بخش صفادشت به اشتراک گذاشت.

 

 
 

 

وی در ادامه پست زیر را منتشر کرد.

 

 

 

پروانه مافی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهردر مجلس شورای اسلامی، در خصوص کاهش حقوق اعضای هیات علمی دانشگاهها مطرح کرد: ایجاد عدالت در پرداخت حقوق کارمندان دولت، به خودی خود هدفی مطلوب است که اتخاذ یک روش نامطلوب در شیوه اتخاذ آن میتواند خسارتهای جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد. مصوبه کمیسیون تلفیق در صورت تحقق، نظام پویای اعطای حقوق در دانشگاهها و سیستم تولید علم در کشور را با بحران جدی مواجه خواهد کرد.

 

 

 

وی همچنین با انتشار پست زیر عنوان کرد:  درآمد طرح ترافیک جدید در مقایسه با هزینه های تحمیلی آن ناچیز است.

 

 

 

سیدحسین افضلی نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی، از افتتاح کد ۲ اورژانس شهری اقلید با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال خبر داد.

 

 

 

 سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از سوالش از وزیر اقتصاد و امور دارایی نوشت: دلیل عدم تامین سرمایه در گردش کارخانجات ریسندگی و بافندگی که در شرف تعطیلی هستند چیست؟

 

 

 

وی در پستی دیگر تصویری از حضورش در جمع بسیجیان گردان امام حسین(ع) در محل پادگان قدس کاشان منتشر کرد.

 

 

 

ساداتی نژاد در ادامه با انتشار پستی آغاز دهه مبارک فجر را گرامی داشت.

 

 

 

علی اسدی نماینده مردم شهرستان شهربابک در مجلس شورای اسلامی، تصاویری از افتتاح پالایشگاه مس خاتون‌آباد شهربابک توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت منتشر کرد.

وزیر صنعت معدن وتجارت صبح امروز با حضور درشهرستان شهربابک پالایشگاه مس خاتون‌آباد را با ظرفیت ۲۰۰ هزار تن در سال را افتتاح کرد. به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهربابک به نقل از ایسنا منطقه کویر، پالایشگاه مس خاتون آباد شهربابک با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد. به گزارش ایسنا؛ احداث این پالایشگاه اقدامی در تکمیل زنجیره تولید مس کاتدی محسوب می شود که با تکمیل آن ظرفیت سازی جهت امکان تولید ۲۰۰ هزار تن مس کاتدی در سال امکان پذیر شد. میزان سرمایه‌گذاری برای این پالایشگاه حدود 630 میلیارد تومان بوده است که اشتغال ۲۵0 نفر در برداشته است، ضمن آنکه انتخاب تجهیزات با نگرش کنترل و کاهش آلودگی از اقدامات اساسی صورت گرفته در راستای اهداف محیط زیستی است. در این واحد تولیدی کیفیت مس تولید شده بیش از ۹۹/۹۹۶ درصد خلوص داشته که بیش از ۸۰ درصد کاتد تولید شده این واحد می تواند به کشورهای دیگر صادر شود. شریعتمداری وزیر صنعت معدن وتجارت همچنین از معدن چاه فیروزه شهر بازدید کرد.

 

 

 

وی در پستی دیگر از بازدید شریعتمداری از معدن چاه فیروزه خبر داد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام توان خود را برای حل مشکلات اقتصادی جوانان و ایجاد شرایط مطلب تری برای زندگی مردم بکار می گیریم. شریعتمداری تصریح کرد: طرح های معدنی و فنی مهندسی مختلفی در شهربابک در حال اجراست که با قوت بیشتری پیگیر روند کار هستیم. وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره آب منطقه بیان کرد: با کمک مسئولین آب استان و برنامه ریزی در منطقه می توان قدم های خوبی را در جهت کشت و زرع برداشت و همچنین از آب مازاد احتمالی که با دقت در مصرف آب بدست می آید می توان برای توسعه فعالیت های صنعتی استفاده کرد که با تمهیدات مقدماتی قابل انجام است. وی با تقدیر از مردم شهربابک بخاطر توجه به مسائل کشور و حضور در صحنه انتخابات گفت: به عنوان فردی که در ستاد انتخابات روحانی مسئولیت داشته ام، از مردم شهربابک بخاطر اعتماد و انتخاب رییس جمهور محبوبشان برای دومین بار سپاسگزارم. شریعتمداری با اشاره به بازدید انجام شده از معدن چاه فیروزه، تصریح کرد: عملیات پیشرفت معدن خوب است، از برنامه ریزی پیشرفت کار عقب نیستیم و پروژه در مرحله معقولی است. وی ادمه داد: دو سرمایه گذار اصلی در معدن چاه فیروزه ، شرکت میدکو و شرکت ملی صنایع مس هستند که یکی از سرمایه گزاران آورده کافی ندارد و در صورتی که آورده تامین شود، پروژه با سرعت بیشتری پیش می رود.

 

 
 

اسدی در ادامه تصویری از بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از مجمع مس شهربابک به اشتراک گذاشت.

 

 

امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی،  با توجه نوسان در قیمت سکه و ارز در کشور در چند هفته اخیر و عدم پاسخگویی و ساماندهی این موضوع که باعث مشکلات عدیده ای در کشور شده اقدام به سوال از وزیر اقتصاد و امور دارایی کرده تا وزیر اقتصاد با حضور در مجلس درباره این موضوع توضیحات خود را به نمایندگان ارائه کند. 

 

 

 

وی در پستی دیگر ازحضورش درهمایش پیاده روی مردم سولان به مناسبت آغاز دهه فجر خبر داد. وی در این همایش ضمن تبریک به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و ستودن حرکت مردمی روستای سولان در فعالیت های ورزشی، فرهنگی و هنری گفت : مسیرهای گردشگری همدان مانند جاده امام زاده کوه، جاده سد و جاده روستای ابرو پتانسیل های بسیاری برای سرمایه گذاری و انتقال مکان های تفریحی مردم به این نقاط را داراست.

نماینده مردم همدان درمجلس شورای اسلامی با ذکر اختصاص بودجه برای توسعه راه ها مواصلاتی و اشتغال های روستایی و گردشگری برای مردم ساکن در این مسیر گفت : باید برنامه ریزی شود تا در چند سال آینده این مسیر ها نیز مانند مسیر گنجنامه دارای کیفیت تفریحی مناسب شده و بتواند تمرکز امکانات تفریحی از یک منطقه در همدان را به چندین منطقه دارای پتانسیل ماننده مسیر حیدره هدایت کند.

 

 

 

خجسته همچنین با انتشار پستی عنوان کرد:  رویداد همدان ۲۰۱۸ اعتبار ۱۰ میلیاردی گرفت.

 

 

 

داود محمدی نماینده مردم قزوین،البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، ویدیویی از نطق خود درصحن مجلس در خصوص مشکلات آب و راه آهن استان قزوین به اشتراک گذاشت.

 

 

 

مهردادبذرپاش نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی، در صفحه شخصی خود نوشت: 

رضا مقدسی را سالها می شناختم . با هم همکاری می کردیم . صبور ، متواضع ، مومن به مسیر و یک انقلابی بود .
مدتی بود که با بیماری دست و پنجه نرم می کرد.روحیه مثال زدنیش در این شرایط دیدنی بود.آخرین بار که در بیمارستان به عیادتش رفتم از بیماریش کمتر سخن می گفت .اگر هم حرفی از بیماریش شد ،در پاسخ به سوالات ما بود.
بیشتر از اوضاع کشور پرس و جو میکرد و نگران کشور و انقلاب و مردم بود.

ضایعه فقدان این دوست عزیزم را به خانواده ایشان به ویژه همسر صبورش که خود از خانواده معظم شهداست و در دوران رنج رضا بسیار صبوری کرد تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای ایشان طلب مغفرت می نمایم.‌

 

 

 

کمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل،نیر،نمین و سرعین در مجلس نهم شورای اسلامی نیز پست زیر را در صفحه مجازی خود به اشتراک گذاشت.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار