تابناک / سرمربی سپیدرود رشت که از داوری دیدارهای تیمش شاکی است، یقه مدیران فدراسیون را رها کرده و به تهیه کننده و مجری برنامه 90 می تازد.
کد خبر: ۵۶۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴ 05 February 2018

تابناک / سرمربی سپیدرود رشت که از داوری دیدارهای تیمش شاکی است، یقه مدیران فدراسیون را رها کرده و به تهیه کننده و مجری برنامه 90 می تازد.


عادل فردوسی پور به خاطر سلامت کاری اش سال هاست که زبانزد بوده و برنامه اش هر سال از سوی مدیران صدا و سیما به عنوان یکی از بهترین، پربیننده ترین و البته سالم ترین برنامه های تلویزیون، جایزه می گیرد. این موضوعی است که عادل نیز در آخرین برنامه هر سال به آن اشاره دارد و نظرسنجی پیامکی را این طور طرح می کند: «از عملکرد برنامه 90 در سال گذشته راضی بودید؟» و تنها دو گزینه وجود دارد: «بلی یا خیر.»


با این حال، علی کریمی که به تازگی از کوره در رفته و درست مثل زمان فوتبالش، غیرقابل کنترل شده است، از طریق کانال تلگرامی خود، به عادل پیله کرده و مطالبی علیه او منتشر می کند که واقعا عجیب و سوال برانگیز به نظر می رسد. این در حالی است که عادل همیشه هوای کریمی را در برنامه 90 داشته و او را دوست دارد اما کریمی راه برعکس را انتخاب کرده و به عادل می تازد آن هم با ادبیاتی که شایسته هیچ فردی نیست.


این آخرین پست های کریمی علیه عادل فردوسی پور است که پس از پرتاب آرم روی میکروفن برنامه 90 در کنفرانس خبری بعد از بازی با استقلال خوزستان، مثل یک توفان بر سر عادل خراب شده است:
*«عادل هم بجاى اينكه گير بده به باشگاهها،بره از ساكت بپرسه كه چرا تيم ملى پورغلامى رو در نمازخانه فرودگاه امام لخت كردن، ولباسهايى رو كه ٢،٣ ماه تن اين بندگان خدا بود رو در آوردن و جمع آورى كردن!!؟؟؟؟؟ يعنى بازيكن تيم ملى جوانان بعد از ٣،٤ ماه اردو هاى مختلف،بدون حتى يك دست لباس (برند ايرانى) به خانه برگشتن!!!! تو كه ادعاي كمك به فوتبال رو دارى، چرا هيچ برنامه اى در مورد حق پخش صدا و سيما به فوتبال، درست نميكنى!!؟؟؟ و چرا هاى ديگه كه در روزهاى آينده بيشتر ميشنوى.»
*«همه داستان وقتى شروع شد كه يه گزارشگر جايزه بهترين بازيكن را داد!!!! يعنى توى اين كشور شخص ديگه اى نبود جايزه مهدى رو بده!!!؟»
*«اگر خود را ميفروشيد لااقل cheap نفروشين»
*«عادل جان تا حالا چند بار به برج ايران زمين شهرك غرب رفتى؟؟؟!!!!»
*«چرا در مورد درگيرى دستيار كارلوس با نماينده فدراسيون و فيفا در ملك شخصى كيروش ،كسى رو نياوردى كه ازش توضيح بخواهى رو خط؟؟؟!!»
*«فردوسی پور در برنامه نود هفتم آذرماه 1396 رسما اعلام کرده بود سوالات مهمی که شما درباره فدراسیون فوتبال مطرح کردید رو پیگیری میکنم خیالتون از این بابت راحت! الان 14 بهمن ماه شده و هنوز هیچ خبری از پیگیری سوالات تون درباره مشکلات فدراسیون فوتبال نیست!» (این مطلب در قالب یک عکس‎نوشت بود)
*(با انتشار صفحه ای در اینستاگرام) «خوب می دونم این پیج توسط برادرت اداره می شه، حتی شهامت اینو نداری که اینو بگی!!!!؟»
*«من امروز توى فوتبال هستم شايد فردا نباشم ،اينم ميدونم كه عيب و ايراد هم خيلى دارم و عليه السلام نيستم ولى در مقابل شما ها پسر پيغمبرم و تا آخرش با شما ها هستم ولى مقابلتون!!!؟»
*«اينو راست ميگن كه علاقه زيادى به................ى دارى و سالهاست كه اين كار رو انجام ميدی!!!!؟؟؟؟؟؟»
*«اگه اينطور باشه كه فكر ميكنم براى رسانه ملى خيلى بد باشه ( از نظر من ايرادى نداره ها)كه مجرى سرشناسش درگير اين داستان ها باشه!!!!!!!!!!»

واقعا مشخص نیست موارد مطرح شده از سوی کریمی، چه معنا و مفهومی دارد. موضوع علاقه عادل به «................ى» دقیقا چیست و چرا کریمی نخواست به صورت کامل نقطه‎چین را پر کند؟ یعنی این نقطه‎چین ها معنای بدی دارد؟ موضوع حضور چندباره عادل در برج ایران زمین چیست؟ نه کریمی در این مورد حرفی زده و نه عادل پاسخش را می دهد. به هر حال تا برنامه امشب 90 باید صبر و سکوت کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار