مجتبی خورسندی ؛
تابناک / دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان از برگزاری سلسله نشست‌های مطالبه‌گری دانشجویی با حضور مسئولان گیلان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳ 02 February 2018

تابناک / دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان از برگزاری سلسله نشست‌های مطالبه‌گری دانشجویی با حضور مسئولان گیلان خبر داد.

مجتبی خورسندی با بیان اینکه ذات اصلی دانشجوی بسیجی مطالبه‌گری مشکلات جامعه از مسئولان است اظهار کرد: دانشجو باید حنجره مردمی بوده و در صورت کم‌کاری برخی مسئولان استان که در حال آسیب زدن به مردم هستند سکوت نکند.

وی افزود: بسیج دانشجویی به‌عنوان یکی از بیدارترین اقشار جامعه باید درصحنه‌های مختلف مدیریت استان حضور داشته باشد و کم‌کاری و بی‌توجهی به برخی امور را فریاد بزند و تا به نتیجه رسیدن و حل آن مشکل دست از مطالبه‌گری خود برندارد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گیلان با بیان اینکه بسیج دانشجویی گیلان مهم‌ترین و اثرگذارترین تشکل دانشجویی در استان است تصریح کرد: بسیج دانشجویی استان سه موضوع مهم استانی آلودگی محیط زیستی سراوان، فساد اداری و اقتصاد کشاورزی را در سلسله نشست‌های مطالبه‌گری با مسئولان امر را دنبال کرده و در پایان سه ماه نتایج این نشست‌ها و راهکارهای متخصصین دانشگاهی را از طریق رسانه‌ها به مردم ارائه می‌دهد.

خورسندی افزود: به مناسبت آغاز دهه فجر اولین سلسله از نشست‌های مطالبه‌گری دانشجویی با حضور جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ظهر روز سه‌شنبه 17 بهمن ساعت 11 در سالن جلسات سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان با حضور اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

 

برچسب ها: اخبار گیلان ، گیلان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار