کد خبر: ۵۶۰۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۴ 02 February 2018

تابناک / نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا مردم این شهرستان را مردمی ساده و کم‌توقع دانست و گفت: مسئولین باید مردم را دررسیدن به این مهم یاری دهند و اگر کسی توان یاری‌دادن مردم را ندارد بهتر است استعفا دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، یونس رنجکش امشب در مراسم جشن انقلاب به مناسبت آغاز ایام‌الله دهه فجر در مسجد میرزای این شهرستان با اشاره به مصادف شدن ایام‌الله دهه فجر با ایام فاطمیه اظهار کرد: دولت‌ها وظیفه دارند سطح رفاه و خدمات‌دهی به مردم را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه ایران در یک موقعیت استراتژیک خاص قرار دارد و می‌تواند بین شرق و غرب دنیا ارتباط برقرار کند تصریح کرد: برای نمونه در همین شهرستان مرزی و راهبردی، راه‌آهن بین‌المللی آستارا- آستارا به عنوان یک نقطه کانونی عمل کرده و قرار است شمال و جنوب دنیا را به هم وصل ‌کند.

فرماندار شهرستان آستارا با اشاره به اینکه دشمن پس از انقلاب اسلامی بی‌وفقه در تلاش بود تا به ملت و دولت آسیب وارد کند خاطرنشان کرد: یک دوره کشور خالی از مدیران دولتی شد و بسیاری از تئوریسین‌ها و کارشناسان مدیریتی کشور هدف حمله‌های بی‌رحمانه منافقین و بدخواهان انقلاب قرار گرفتند.

رنجکش با تأکید براینکه مردم شهرستان آستارا مردمی ساده و کم‌توقع هستند و تنها یک خواسته دارند و آن عادلانه بودن رفتارهای اجتماعی است بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان باید برای جلب رضایت‌مندی عمومی بیشتر تلاش کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا با بیان اینکه دولت‌مردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از مشکلات مردم آگاه هستند افزود: باید نسبت به کسانی که از مشکلات موجود در کشور سوءاستفاده می‌کنند هشیار باشیم و این هشیاری، نقشه‌های شوم بدخواهان انقلاب و نظام را خنثی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مدیران آستارا در بین مردم حضور پیداکرده و از پاسخ‌گویی به مطالبات آن‌ها هراسی نداشته باشند گفت: مردم انتظار دارند شعارهایی که زمان انقلاب داده‌شده تحقق پیدا کنند و مسئولین باید مردم را دررسیدن به این مهم یاری دهند و اگر کسی توان یاری‌دادن مردم را ندارد بهتر است استعفا دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار