شهردار سابق لاهیجان:
تابناک / "سعید آگشته،شهردار سابق لاهیجان" اظهار کرد: تفاوت افراد درمدیریت شهری در ارایه برنامه ها و اجرای آنها در شهر است و گرنه تغییر افراد چندان در عملکرد شهرداری ها موثر نیست.
کد خبر: ۵۵۸۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ 28 January 2018

تابناک / "سعید آگشته،شهردار سابق لاهیجان" اظهار کرد: تفاوت افراد درمدیریت شهری در ارایه برنامه ها و اجرای آنها در شهر است و گرنه تغییر افراد چندان در عملکرد شهرداری ها موثر نیست.

آگشته افزود: هر کس براساس قانون وظیفه ای بر عهده دارد و شهردار باید شهر را در حوزه اختیارات و قوانین و ماده55 قانون شهرداری ها اداره کند و قرار نیست وظیفه سایر دستگاه ها را شهرداری انجام دهد.

 

سیاست زدگی و سیاست بازی در شهرداری را آفت مدیریت شهرداری می دانم / قرار نیست وظیفه سایر دستگاه ها را شهرداری انجام دهد / وضع آب آشامیدنی شهر آبیک مردم را به ستوه آورده است

 

آگشته ادامه داد: تفاوت یک شهردار موفق در جذب سرمایه گذار، افزایش منابع پایدار درآمدی و استفاده از پتانسیل های ملی است که ما در آبیک سعی می کنیم به این فاکتورها دست پیدا کنیم.

شهردار جدید آبیک تصریح کرد: از همه پتانسیل های مادی، معنوی، منطقه ای، استانی و کشوری برای توسعه آبیک استفاده می کنم و سیاست زدگی و سیاست بازی در شهرداری را آفت مدیریت شهرداری می دانم و بعد از 11سال سابقه شهردار بودن معتقدم هیچ شهری پیشرفت نمی کند مگر با استفاده از همه پتانسیل های موجود.

آگشته در خاتمه تاکید کرد: شهرها را برنامه ها اداره می کنند و اشخاص نقش کمی در اداره شهر دارند و به دنبال برنامه محوری در شهرداری آبیک خواهیم رفت.

 

گفتنی است که سعید آگشته روز یکشنبه در دیدار با ایران نژاد ریاست جدید اداره محیط زیست شهرستان آبیک با اشاره به وضع نا مناسب زیست محیطی شهر آبیک گفت: کارخانه سیمان عامل کلیدی آلایندگی این شهر و شهرستان است.

شهردار آبیک ضمن تاکید بر پیگیری مبحث الایندگی کارخانه سیمان توسط اداره محیط زیست شهرستان گفت: مبحث آلایندگی کارخانه سیمان را باید جدی گرفت و شهرداری ابیک در این مورد شکایتی را به کمسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی فرستاده است.

آگشته اضافه کرد: متاسفانه در سال جاری تمام عارضه ها الودگی گرفته شده توسط شهرداری از کارخانه سیمان ۶۵ هزار تومان است.

وی گفته بود: مدیریت شهری درخواست دارد با استفاده از دستگاههای متحرک دقیق در بازده زمانی وضع هوای شهر ابیک کاوش گردد.

شهردار آبیک در ادامه ضمن اشاره به برپایی نشست ها متفاوت با نماینده های مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان ارشد استان در مورد مشکلات شهر آبیک به ویژه کیفیت پائین آب شرب این شهر گفت: جناب آقای محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در نطق میان فرمان این هفته در صحن مجلس اعلام نمودند که وضع آب آشامیدنی شهر آبیک مردم را به ستوه آورده است و خواستار اقدام فوری و عملی مسئولان گردیدند که امید داریم این پیگیری ها تا حاصل شدن نتیجه مطلوب ادامه پیدا نماید و سایر مسئولان نیز اقدمات عملی خود را شروع کنند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار