مسعود کاظمی در گفت و گویی افزود: همزمان با بارش نعمت الهی برف و تلاش خادمان مردم در مدیریت شهری برای بازگشایی معابر که باعث آرامش بخشی به شهروندان شده است، جشنواره آدم برفی نشاطی مضاعف برای خانواده ها خواهد بود.
کد خبر: ۵۵۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ 28 January 2018


جشنواره ساخت آدم برفی در لاهیجان برگزار می شود

 

تابناک / شهردار لاهیجان از برگزاری جشنواره ساخت آدم برفی در این شهر خبر داد.

مسعود کاظمی در گفت و گویی افزود: همزمان با بارش نعمت الهی برف و تلاش خادمان مردم در مدیریت شهری برای بازگشایی معابر که باعث آرامش بخشی به شهروندان شده است، جشنواره آدم برفی نشاطی مضاعف برای خانواده ها خواهد بود.


وی اضافه کرد: شهرداری لاهیجان با هدف شادی و نشاط شهروندان و بهره مندی از طبیعت زیبای زمستانی، اقدام به برپایی این جشنواره می کند.


وی گفت: این جشنواره عصر روز دوشنبه ٩ بهمن از ساعت 15 تا 17 در محوطه پارک بازی حاشیه شمالي استخر در جنب ساختمان ستادي شهرداری برگزار خواهد شد و اقشار مختلف مردم با حضور در جشنواره آدم برفی لاهیجان، اقدام به ساخت آدم برفی کرده و پس از آن با ارزیابی آن ها بهترین ها را انتخاب و در مراسمی این آثار معرفی و تقدیر می شوند.



جشنواره عکس برف لاهیجان برگزار می شود

شهردار لاهیجان گفت: جشنواره عکس روزها و شب های برفی لاهیجان برگزار می شود.


مسعود کاظمی در گفت و گویی افزود: این جشنواره با موضوع تصاویر برفی از مناظر شهری،مناظر طبیعی، خیابان ها، پارك هاي شهر لاهیجان در روز برفی برگزار خواهد شد.


وی اضافه کرد: علاقه مندان می توانند تعداد پنج عکس خود را با ذکر مشخصات و مکان ثبت تصویر تا روز پنجشنبه 12 بهمن ماه به شماره 09112403215 کانال تلگرام شهرداری لاهیجان ارسال نمایند.


کاظمی گفت: این جشنواره با همکاری کانون عکس انجمن سینمای جوانان لاهیجان برگزار می شود.



با تلاش شبانه شهرداري تمام معابر لاهيجان باز است


شهردار لاهيجان از باز بودن تمام معابر شهر لاهيجان خبر داد.


مسعود كاظمي در گفت و گويي افزود: همزمان با آغاز بارش برف در شامگاه شنبه در شهر لاهيجان با حضور و تلاش اعضاي ستاد مديريت بحران شهرداري در كنار نظارت اعضاي شوراي اسلامي شهر تمام خيابانها و معابر شهر لاهيجان باز است.


وي اضافه كرد: با اعزام به موقع خودروهاي سنگين براي تردد در سطح شهر به منظور جلوگيري از انباشت برف و اعزام خودروهاي مجهز به تيغه برف روب و لودر و گريدر و بيلبكهو از مسدود شدن معابر شهر لاهيجان جلوگيري شد.
كاظمي افزود: سرپرست فرمانداري لاهيجان، امام جمعه شهرستان و معاون برنامه ريزي و عمراني فرمانداري نيز از روند اقدامات فرمانداري از نزديك بازديد و گزارش لحظه به لحظه دريافت مي كردند.


شهردار لاهيجان گفت: اعضاي ستاد مديريت بحران شهرداري لاهيجان شب گذشته تا صبح در سطح شهر حضور داشتند تا با اقدام به موقع همه معابر را باز نگاه دارند.


وي اضافه كرد: تعداد ٩ لودر، هفت بيلبكهو و بكهولودر، چهار دستگاه كاميون مجهز به تيغه برف روب، يك دستگاه گريدر در عمليات شب گذشته ستاد مديريت بحران شهرداري حضور داشتند.


وي گفت: هدف شهرداري آرامش بخشي به شهروندان براي بهره بردن از برف اين نعمت الهي است.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار