کد خبر: ۵۵۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۶ 21 January 2018

تابناک / فیروز فاضلی عصر امروز در افتتاحیه  سومین جشنواره فرهنگی هنری فجر رشت با گرامیداشت یاد و خاطره مصطفی فرض پور ماچیانی اظهار کرد: وی  ازجمله معلمینی بود که به دریای  معرفت  و عشق متصل بوده و دانشجویانش  را از معارف فراوان بهره‌مند ‌می‌کرد.

وی بابیان اینکه کلاس درس فرض پور سراسر عشق بود بیان کرد: از وی آموختم که تقابل نداشته باشم و این مهم  ازجمله مباحثی است که امروز مغفول مانده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان فرض پور را  انسان بزرگی دانست و تصریح کرد: وی به شاگردانش همانند فرزندان واقعی‌اش علاقه‌مند بود و در نگاه او دانشجویان همانند  درختی بودند که خودش پرورش داده بود و از این موضوع لذت می‌برد.

فاضلی گفت: از فرض پور مقالات متعددی درزمینه های ادبی،  فرهنگی و اجتماعی و ... در مجلات مختلفی ازجمله عصر تبریز، آزادی، اطلاعات، گیلان نامه، نشر دانش و... به چاپ رسیده است.

وی بیان کرد: کتاب خوب و ارزشمند دستور زبان فارسی این استاد از سال 1376 در دانشگاه تدریس می‌شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان فرض پور را مدیری هوشمند، متواضع و فروتن دانست و اظهار کرد: یک مدیر توانمند  در بحث‌های علمی، فرهنگی و...باید از منیت بگذرد و هر مدیری به این مهم توجه نکند یک  مدیر علمی _فرهنگی و هنری نیست.

فاضلی با اشاره به اینکه مدیریت بر فرهیختگان با من گفتن امکان‌پذیر نیست گفت: مدیر فرهنگی از ارتقای یک فرد و حاصل عمرش استقبال می‌کند.

در پایان این مراسم از تندیس استاد فرض پور ماچیانی در جلوی مجتمع فرهنگی هنری خاتم‌الانبیا رشت رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار