کد خبر: ۵۵۴۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۶ 21 January 2018

تابناک / رئیس پلیس راه گیلان گفت: با توجه به بارش برف و لغزنده بودن جاده ها در محورهای کوهستانی استان گیلان و نیز استان های همجوار لازم‌است رانندگان محترم لوازم ایمنی جهت تردد در این‌محورها از قبیل زنجیر چرخ را حتما به همراه داشته باشند.

سرهنگ حسین محمدپور، در گفت وگو با ایسنا - منطقه گیلان، در خصوص آخرین وضعیت محورهای استان گیلان در آخرین روز دی ماه اظهار کرد: در محورهای پونل به خلخال، اسالم به خلخال و محور دیلمان هم اکنون بارش خفیف برف وجود دارد که فعلا استفاده از زنجیر چرخ نیاز نیست.

این مقام انتظامی ادامه داد: در محورهای کوهین از محورهای پلیس راه استان قزوین و نیز محور جیرنده لوشان با توجه به بارش برف تردد فقط با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است در ضمن در محور گردنه حیران مه گرفتگی گزارش شده که لازم است رانندگان محترم در زمان تردد در این محورها از چراغ های مه شکن استفاده نموده و با دقت و تمرکز بالا به جلو و جوانب رانندگی کنند.

وی افزود: با توجه به بارش برف و لغزنده بودن جاده ها در محورهای کوهستانی استان گیلان و نیز استان های همجوار لازم‌است رانندگان محترم لوازم ایمنی جهت تردد در این‌محورها از قبیل زنجیر چرخ را حتما به همراه داشته باشند تا در صورت تشدید بارش برف از زنجیر چرخ استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار