نمیدانیم چرا و چطور اما ؛
بر اساس آمارهای استخراج شده از مرکز آمار طی تابستان امسال بالاترین نرخ بیکاری را استانهای کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری داشته‌اند و کمترین نرخ بیکاری نیز در استان‌های سمنان، گیلان و مرکزی بوده است.
کد خبر: ۵۵۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 20 January 2018
 
تابناک / مرکز آمار نرخ بیکاری استانها طی تابستان امسال را اعلام کرد .

بر اساس آمارهای استخراج شده از مرکز آمار طی تابستان امسال بالاترین نرخ بیکاری را استانهای کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری داشته‌اند و کمترین نرخ بیکاری نیز در استان‌های سمنان، گیلان و مرکزی بوده است.

 

 
مشکل بیکاری گیلان حاد است

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان از بیکاری شدید در گروه جنسی زنان در استان خبر داد و گفت: مشکل بیکاری در گروه‌های سنی 15 تا 29 سال و تحصیلکرده‌ها در گیلان حاد است.
 

*مشکل بیکاری گیلان برطرف نشده است

عددی که اعلام کرده اند، درست است و آن را مرکز مطالعات مجلس شورای اسلامی ارائه می‌کند اما بنده از افرادی هستم که می‌گویم مشکل بیکاری در گیلان برطرف نشده است.

وی با اشاره به اینکه مشکل بیکاری گیلان در گروه‌هایی حاد است، بیان کرد: در گروه‌های سنی 15 تا 29 سال و تحصیلکرده‌ها مشکل بیکاری داریم و همه باید تلاش کنیم این مشکل برطرف شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان، مشکل بیکاری در گروه جنسی زنان را شدید دانست و متذکر شد: مشکل بیکاری باید با تلاش تمام مسؤولان و دستگاه‌ها برطرف شود.

محمدی در ادامه با تأکید بر احترام به اصحاب رسانه، خاطرنشان کرد: رسانه به عنوان اسلحه در شکل‌دهی افکار عمومی نقش اساسی دارد.

وی به لایحه بودجه سال 97 اشاره کرد و یادآور شد: لایحه بودجه مذکور پیشنهادی است و توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان با اشاره به حساسیت مردم گیلان نسبت به سرنوشت خود، اظهار کرد: اعتقاد داریم رسانه‌ها باید پرسش‌گر و مطالبه‌گر باشند اما باید بدانند پرسش را از کدام منبع بپرسند.

محمدی، دغدغه‌های موجود در مورد لایحه بودجه سال 96 را دارای جنبه تبلیغاتی و به‌دور از خیرخواهی دانست و بیان کرد: به آزادی رسانه‌ها در حد تهمت و افترا اعتقاد دارم.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تابش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
يكي از دلايل حاد نبودن بيكاري در گيلان،نبود خشكسالي در اين استان است.بيشتر كشاورزهاي ساير استانها به دليل خشكسالي بيكار شده اند.البته قطعا در ساير زمينه ها در اين استان هم بيكاري وجود دارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار