کد خبر: ۵۵۴۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸ 18 January 2018

تابناک / نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه بهره برداری از قطار قزوین- رشت به بخش خصوصی مربوط می‌شود، گفت: بخش خصوصی باید وارد شود، قطار وارد ریل کند و تجهیزات بیاورد.

مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس در گفتگو با خبرنگار ۸دی در رابطه با سرنوشت قطار گیلان و اینکه چه زمانی به مقصد خواهید رسید، اظهار کرد: تا پایان امسال قطار قزوین- رشت افتتاح می شود اما از آن بهره برداری نخواهد شد.

وی با بیان اینکه بهره برداری از قطار قزوین- رشت به بخش خصوصی مربوط می‌شود، گفت: بخش خصوصی باید وارد شود، قطار وارد ریل کند و تجهیزات بیاورد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس، گفت: دولت کارش را انجام داده است و تا پایان سال راه‌آهن قزوین ـ رشت افتتاح و عملیات اجرایی‌اش به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به این موضوع که در حال حاضر پروژه دست وزارت راه است، گفت: وزارت راه عملیات اجرایی طرح را تا پایان سال به پایان می‌رساند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به این موضوع که قبلاً شرکت راه‌آهن دولتی بود، گفت: در حال حاضر شرکت‌های حمل و نقل ریلی خصوصی شده‌اند و باید تجهیزات وارد این خط کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی مردم می‌توانند سوار قطار شوند و از این خط استفاده کنند، گفت: مسلما شرکت‌های بهره‌بردار خصوصی راه‌آهن تمایل دارند که سود کنند و سود آنان در این است که هر چه زودتر قطار وارد خط کنند و روند بهره‌برداری را آغاز نمایند.

وی در پایان اظهار کرد: بنده خوش‌بین هستم که به زودی راه‌آهن قزوین ـ رشت به مرحله بهره‌برداری برسد و احتمال هم داده می‌شود که برای نوروز امسال بتوانیم از آن استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار