کد خبر: ۵۵۳۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۸ 18 January 2018

تابناک / نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت گفت: همه اتفاقات اخیر در کشور، مربوط به عملکرد دولتمردان نیست و در جریان این رخدادها ، برخی موج سواری کردند.

آیت الله زین العابدین قربانی روز چهارشنبه در دیدار فرماندار، جمعی از مدیران و بخشداران شهرستان رشت با اشاره به بوی تعفن در منطقه سراوان رشت افزود: این منطقه ورودی رشت است و نباید مردم و گردشگران شاهد چنین وضعیتی باشند.
وی با بیان اینکه شیرابه ها در محل دفن زباله در منطقه سراوان رشت به مزارع و رودخانه ها ورود می کنند، خاطرنشان کرد: بایستی برای ساماندهی وضعیت نامناسب دفن زباله در این منطقه و موضوع پسماند، اقدامات لازم انجام گیرد.
آیت الله قربانی در ادامه سخنانش با تشریح زیبایی های دو رودخانه زرجوب و گوهر رود در گذشته و اینکه این رودخانه ها محلی برای تفریح مردم بوده، اظهار کرد: اکنون آلودگی های این دو رودخانه موجب رنجش است که بایستی برای رفع این مشکل نیز کاری شود.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان ترافیک را از دیگر مشکلات در کلانشهر رشت عنوان و بیان کرد: ترافیک در این کلانشهر خسته کننده است و بایستی برای رفع مشکلات ترافیکی نیز کارهای اساسی انجام گیرد.

*همه اتفاقات اخیر در کشور مربوط به عملکرد دولتمردان نیست
امام جمعه رشت در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: همه اتفاقات اخیر در کشور مربوط به عملکرد دولتمردان نیست؛ اگرچه برخی مشکلات در زمینه فقر و بیکاری وجود دارد اما در اتفاقات اخیر، برخی موج سواری کردند.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان بیان داشت: باید ببینیم مسئولان با امکاناتی که دارند چه کارهایی انجام داده اند، این که بودجه مقرر می شود اما این بودجه چند ماه مانده به پایان سال داده شود، کار مدیران را سخت می کند و آنها نمی توانند آن طور که باید، کار کنند.

*اداره ها را از انسان های باتجربه خالی نکنیم
وی در ادامه سخنانش بیان داشت: اگر چه جوان گرایی مهم و خوب است اما تجربه بالاتر از جوان گرایی است بنابراین اداره ها را از انسان های با تجربه خالی نکنیم.
سید محمد احمدی سرپرست فرمانداری رشت ، جمعی از بخشداران و مدیران شهرستان رشت امروز (چهارشنبه) با آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت دیدار کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار