سرپرست فرمانداری لاهیجان ؛
تابناک / سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان گفت: در بحث توسعه و رشد شهرستان نیاز به یاری همه شهرستان و همه جناح های فکری است، بنده فرماندار کل شهرستان هستم و همه برای ما ارزشمند هستند اما به لحاظ دیدگاه سیاسی در راستای سیاست های دولت قدم بر می دارم و به هیچ عنوان از این دیدگاه و سیاست ها عدول نخواهم کرد و در چند روز گذشته نیز نمونه آن را دیدید.
کد خبر: ۵۵۲۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۴ 16 January 2018

تابناک / سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان گفت: در بحث توسعه و رشد شهرستان نیاز به یاری همه شهرستان و همه جناح های فکری است، بنده فرماندار کل شهرستان هستم و همه برای ما ارزشمند هستند اما به لحاظ دیدگاه سیاسی در راستای سیاست های دولت قدم بر می دارم و به هیچ عنوان از این دیدگاه و سیاست ها عدول نخواهم کرد و در چند روز گذشته نیز نمونه آن را دیدید.

امیر جانبازی در دیدار با جمعی از حامیان دولت و اعضای ستاد مردمی دکتر روحانی در شهرسنان لاهیجان با تسلیت حادثه دلخراش غرق شدن نفتکش سانچی و عروج شهادت گونه افرادی که در آن نفتکش مشغول انجام وظیفه بودند، اظهار داشت: این حادثه بسیار دردناک بود، به همین علت دولت امروز را عزای عمومی اعلام کرد، برخی از این عزیزان گیلانی بودند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه جانباختگان آرزو می کنم دیگر هیچ وقت شاهد بروز همچین حوادثی نباشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان با تاکید بر همدلی میان حامیان دولت، تاکید کرد: بنده این امید را دارم که با همدلی و همکاری یکدیگر بتوانیم به پیشرفت و توسعه شهرستان بیاندیشیم، تلاش خود را خواهیم کرد انشالله بعد از ۸ سال دولت تدبیر و امید دولتی با همین رویکرد و ادامه دهنده این مسیر پیشرفت و توسعه بر روی کار بیاید.

وی افزود: بنده به عنوان نماینده دولت موظف هستم در هر جایی که مسئولیت می گیرم، امورات و سیاست های مرتبط با دولت را عهده دار شده و عملیاتی کنم، بنده به هیچ وجه در سیاستی که مرتبط با سیاست دولت نباشد ورود نخواهم کرد و این را در گذشته نیز اجرا و عملیاتی کرده ام.

جانبازی با بیان اینکه لاهیجان را متعلق به لاهیجان نمی دانم و این شهرستان متعلق به کل استان و عروس گیلان است، اظهار داشت: اگر با هر عزیز هم استانی صحبت کنید به گونه ای صحبت می کنند و از لاهیجان یاد می برند که متعلق به کل استان است و خودشان را در پیشرفت، توسعه و زیبایی شهرستان شریک می دانند و افتخار می کنند، لاهیجان عروس گیلان است و ما این دیدگاه را می خواهیم حفظ کنیم و استمرار دهیم.

وی افزود: در بحث توسعه و رشد شهرستان نیاز به یاری همه شهرستان و همه جناح های فکری است، بنده فرماندار کل شهرستان هستم و همه برای ما ارزشمند هستند اما به لحاظ دیدگاه سیاسی در راستای سیاست های دولت قدم بر می دارم و به هیچ عنوان از این دیدگاه و سیاست ها عدول نخواهم کرد و در چند روز گذشته نیز نمونه آن را دیدید.

سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان اظهار داشت: برای پیشبرد امور و رسیدن به اهداف نیاز به تعامل و همراهی همه عزیزان داریم و از همه شما می خواهم که همراهی لازم را بنده داشته باشید و اعتماد کنید.

جانبازی در رابطه با استفاده از جوانان و بانوان در پیشبرد اهداف و کمک به توسعه شهرستان، خاطرنشان کرد: بنده در گذشته مشاورین جوان بسیاری داشتم و در قالب مشاورین جوان فرماندار سیاست های خود برای رشد و توسعه را به آن ها ابلاغ می کردم و این در قالب یک طرح به استان ارائه و الگو شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان افزود: همچنین در قالب کارگروه های تخصصی، از ظرفیت جوانان به عنوان اعضای افتخاری استفاده خواهد شد، پس از شناسایی افراد حکم آن ها را ابلاغ و در مباحث و موارد گوناگون همچون ترافیک، بهداشت، توسعه، پسماند، عمران و … از توانایی آن ها بهره مند خواهیم شد.

وی با انتقاد به برخی محدودیت ها و تفکرات در به کار گیری جوانان، گفت: یکی از مواردی که بنده منتقد آن هستم این است که برخی بدون توجه به ظرفیت ها و تخصص افراد، معتقدند که برای شروع به کار جوانان در یک پست باید حتما چندین سال سابقه کار داشته باشند، یک جوان باید از کجا شروع کند و سابقه کار پیدا کند؟

جانبازی ادامه داد: همانطور که پیش تر مطرح کردم سر حرف خود هستم و به هیچ عنوان از عملی شدن و اجرای سیاست های دولت کوتاه نخواهم آمد. /بامردم

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار