مديرعامل سازمان پايانه‌های مسافربری شهرداری قزوين:
مديرعامل سازمان پايانه‌های مسافربری شهرداری قزوين گفت: انتقال خودروهای برون‌شهری و سواری کرايه‌های مجاز بين‌شهری مستقر در دور ميدان 22 بهمن به پايانه نسيم شمال بر عهده اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوين است.
کد خبر: ۵۵۲۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 15 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین، علی محمدحسینی اظهار داشت: این سازمان ابزار قانونی برای انتقال خودروهای برون‌شهری و سواری کرایه‌های مجاز برون‌شهری مستقر در دور میدان 22 بهمن به پایانه نسیم شمال ندارد و باید اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین این اقدام را از طریق مراحل قانونی خود عملی کند.

وی با اشاره به اینکه ساخت و توسعه پایانه‌ها از وظایف اصلی این سازمان است، افزود: این سازمان هیچ مسؤولیتی برای انتقال خودروهای برون‌شهری لاهیجان، رشت، گیلان و لوشان و همچنین سواری کرایه‌های مجاز بین‌شهری کوهین، محمودآباد، نظام‌آباد، ناصرآباد، حسین‌آباد، آقابابا و بشر به پایانه نسیم شمال ندارد و ابزار قانونی این کار بر عهده اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین تصریح کرد: در روزهای پایانی سال گذشته مرحله نخست احداث پروژه پایانه مسافربری نسیم شمال واقع در بلوار میرزا کوچک‌خان مورد بهره‌برداری قرار گرفت تا تمام سفرهای شمال کشور به این پایانه منتقل شود و بار ترافیکی درون شهری کاهش ‌یابد اما متأسفانه تاکنون انتقال این خودروها به این پایانه صورت نگرفته است.

محمدحسینی با تأکید بر اینکه این سازمان وظیفه اصلی خود را انجام داده است و از این پس برای تحقق اهداف احداث پروژه پایانه مسافربری نسیم شمال واقع در بلوار میرزا کوچک خان باید اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اقدام کند، گفت: تاکنون اقدامی از سوی این اداره کل صورت نگرفته است.

این مسؤول با اشاره به بودجه 10میلیارد ریالی برای احداث این پایانه مطرح کرد: طبق برنامه‌ریزی مرحله نخست پروژه پایانه نسیم شمال شهر قزوین در مساحت چهار هزار و 100 مترمربع به بهره‌برداری رسید تا ماشین‌های برون‌شهری به مقاصد شمال و شمال غرب کشور به این پایانه منتقل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار