کد خبر: ۵۵۲۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۶ 15 January 2018

تابناک / نماینده مردم رودبار با بیان اینکه نمایندگان تنها حدود 5 میلیون تومان حقوق می‌گیرند گفت: نمایندگان بابت هزینه‌های دفاتر خود هزینه مجزایی دریافت می‌کنند.

منوچهر جمالی در گفتگو با ماسال نیوز درباره احتمال افزایش ۷۰ درصدی حقوق نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این افزایش اتفاق نیفتاده است؛ البته هزینه‌ای را برای دفاتر نمایندگان می‌گذارند ولی حقوق نمایندگان حدود ۴ تا ۵ میلیون تومان است.وی افزود: حقوق نمایندگان بستگی به فرد نماینده دارد و از ۴ میلیون تا ۴ و نیم و ۵ میلیون تومان است.

نماینده مردم رودبار ادامه داد: من خودم قبل از این در مطبی که به عنوان پزشک داشتم خیلی بیش از نمایندگی دریافتی و درآمد داشتم.

جمالی تأکید کرد: من بر سر مردم منت نمی‌گذارم اما به‌هرحال مردم به نمایندگان مراجعه می‌کنند دفاتر نمایندگان هم هزینه‌هایی دارد و یک نماینده کارهایی زیادی باید انجام دهد.وی درباره مبلغ دریافتی نمایندگان به عنوان هزینه‌های دفاتر و … اظهار کرد: من الآن نمی‌توانم رقم دقیق این مبالغ را بیان کنم و شما باید این مبلغ را از مجلس و سخنگوی مجلس بپرسید چون هر کس در این خصوص یک‌چیز می‌گوید و من هم اگر رقمی بگویم ممکن است رقم صحیحی نباشد.

نماینده مردم رودبار درباره حذف یارانه‌های نقدی گفت: افرادی که ثروتمند هستند و دریافت یا عدم دریافت یارانه نقدی تأثیری در زندگی آن‌ها ندارد باید یارانه‌شان حذف شود و این افراد بهتر است یارانه دریافت نکنند.

جمالی درباره آمار حذفی‌های یارانه ادامه داد: آمار متفاوت است اما دهک‌های بالا که داشته‌های بالایی دارند و املاک و حساب‌های بالا دارند مشخص هستند و یارانه در زندگی آن‌ها تأثیر ندارد باید یارانه آن‌ها در بخش تولید هزینه شود اما یارانه افراد مستحق حذف نخواهد شد.

وی درباره افزایش قیمت حامل‌های انرژی نیز گفت: آن مقداری که گفته بودند اجرا نخواهد شد و من خودم هم مخالف این افزایش هستم و اگر قرار باشد افزایش قیمت داشته باشیم من خود خیلی موافق این افزایش نیستم و اگر دولت قرار است این کار را انجام دهد باید با آرامش و به تدریج این کار را انجام دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار