کد خبر: ۵۵۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ 14 January 2018

سخنگوی باشگاه سپیدرود رشت گفت: هیچ‌گونه تغییری در زمان و مکان دیدار 2 گروه سپیدرود رشت و سپاهان اصفهان به باشگاه سپیدرود ابلاغ نشده است.

فرهاد خراسانی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در رشت اظهار کرد: پیرو خبری که در برخی رسانه‌های کشوری مبنی بر تغییر روز بازی سپیدرود مقابل سپاهان درج شد پس از استعلامی که از هیأت فوتبال گیلان و همچنین دفتر باشگاه سپیدرود گرفته شد مشخص شد هیچ نامه و فکسی مبنی بر تغییر زمان و مکان بازی به هیأت فوتبال و باشگاه سپیدرود ارسال نشده است و دیدار هفته بیستم سپیدرود مقابل سپاهان کما فی السابق در روز جمعه 29 دی‌ماه و از ساعت 15 در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: دیدار 2 تیم سپیدرود رشت و نفت آبادان در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر که پیش‌ازاین قرار بود از ساعت 17:10 روز جمعه 6 بهمن‌ماه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شود یک روز زودتر و در تاریخ 5 بهمن‌ماه در همان مکان و ساعت برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه سردار جنگل رشت از تیم فوتبال سپاهان اصفهانی میزبانی می‌کند. این دو تیم تا پایان هفته نوزدهم به ترتیب با کسب 16 و 20 امتیاز در مکان‌های پانزدهم و دوازدهم جدول جای دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار