کد خبر: ۵۵۰۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶ 12 January 2018

تابناک / سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: بازیکنانم برای کسب ۳ امتیاز همه کار کردند اما نتیجه بازی به سود تیم ما رقم نخورد.

بازیکنانم برای کسب 3 امتیاز همه کار کردندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید جلالی در نشست خبری پس از دیدار تیم های پیکان و سپیدرود رشت بیان کرد: بازیکنانم برای برتری در این بازی و کسب ۳ امتیاز همه کار کردند اما شاید برای رسیدن به این مقصد چیزهای دیگری هم لازم بود. انتظار داشتیم این دیدار بازتر برگزار شود یا در زمان گره خوردن بازی کارهای خلاقانه تری انجام دهیم. بازیکنانم همه کار کردند اما نتیجه بازی به سود تیم ما رقم نخورد.

او ادامه داد: در هر صورت نمی توانم به بازیکنانم ایرادی بگیرم چراکه آن ها هر چه در توان داشتند انجام دادند و با تمام وجودشان بازی کردند. دوست داشتم امروز پیکان با پیروزی از زمین بیرون بیاید اما شاید توپ در برخی لحظات بازی به سود ما نچرخید.

جلالی درباره استفاده از رحمان احمدی پس از مدت ها غیبت او درون دروازه پیکان گفت: فکر می کنم پس از ۱۱ هفته از احمدی استفاده کردم اما در این مدت تمرینات باثباتی انجام داد. به هر حال امروز صلاح دیدم از رحمان احمدی استفاده کنم.

سرمربی پیکان درباره افزایش فاصله این تیم با مدعیان صدرجدولی گفت: به هر حال این ناکامی ها هم جزء تحولات بازی است. اگر چهار بازی پیکان در دور برگشت را ببینید متوجه می شوید باید در آن دیدارها به پیروزی می رسیدیم. کیفیت خوب و اصولی ای را نمایش می دهیم‌ اما زمانی که یک تیم به رتبه های بالای جدول صعود می کند نیاز به مراقبت های ویژه دارد تا از استرس هایش کم شود. شاید ما نتوانستیم شرایط و فشارها را تحمل کنیم.

او در پایان خاطرنشان کرد: خودمان خواستیم که در رتبه های بهتری قرار گیریم و اگر شما به همین دیدار با سپیدرود نگاه کنید می بینید هر کاری از دستمان بر می آید انجام دادیم. به شکلی حمله کردیم که حتی کوچک ترین موقعیتی هم به حریف ندادیم. در بازی هایی که این گونه حمله می کنید احتمال دارد حریف روی دروازه شما موقعیت هایی خلق کند اما در بازی با سپیدرود هیچ موقعیتی به سپیدرود ندادیم. به هر حال باید از شوت های از راه دور یا ضربات ایستگاهی بهتر کار می کردیم که این اتفاق هم رخ نداد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار