تابناک / شهردار رشت از آمادگی شهرداری برای مقابله با بارش برف خبر داد و تاکید کرد: کاربرد واژه بحران برای یک نعمت خدادادی، خود استرس زاست.
کد خبر: ۵۵۰۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴ 10 January 2018

تابناک / شهردار رشت از آمادگی شهرداری برای مقابله با بارش برف خبر داد و تاکید کرد: کاربرد واژه بحران برای یک نعمت خدادادی، خود استرس زاست.

مسعود نصرتی جلسه ستاد بحران شهرداری اظهار کرد: با توجه به اعلام بارش برف در زمان مشخص، غافلگیری معنا ندارد.

شهردار رشت، ابراز کرد: برف نعمت خدادادی است که فقط به چند روز تحمل نیاز دارد تا با یک مدیریت درست، مانع ایجاد استرس در شهروندان شویم.

نصرتی افزود: استفاده به موقع از امکانات بخش های دولتی و خصوصی در همان دو ساعت نخست، مانع از غافلگیری می شود.

وی تاکید کرد: با این حال باید در نظر گرفت که توان شهر نامحدود است و طبیعتا در دو ساعت نخست تمام شهر تحت پوشش نیروهای شهرداری قرار نمی گیرد.

شهردار رشت، خواستار مشارکت شهروندان در بحران برف شد و تاکید کرد: ۵۰سال پیش با شرایط جوی شدیدتر، شهروندان احساس تعلق کرده و در برف روبی کوچه ها و معابر فرعی همکاری می کردند. اگر شاهد مشارکت شهروندان نباشیم، هرچقدر هم نیروی انسانی و تجهیزات دستگاه ها بیشتر شود، باز کامل موفق نخواهیم شد.

نصرتی تاکید کرد: شهرداری با جدیت و اقتدار تلاش دارد به وظیفه خود عمل نماید ولی از شهروندان هم انتظار داریم مشارکت نمایند.

وی یاداور شد: در ماه نخست حضورم با وجود تاخیر در پرداخت حقوق، ابتدا تجهیزات برف روبی را خریداری کردیم.

شهردار رشت همچنین گفت: لباس گرم و تجهیزات لازم برای نیروهای خدمات شهری هم تهیه شده است.

نصرتی تاکید کرد: استفاده از واژه بحران بویژه در رسانه ها، انعکاس منفی و استرس ایجاد می کند.

شهردار رشت از همکاری دیگر دستگاه ها هم تقدیر نمود و ابراز کرد: از هرگونه کار هیجانی و احساسی برای ستاد بحران پرهیز نموده و اجازه ندهید اولویت بندی ها نادیده گرفته شود و اجازه ندهید با یک تلفن، تجهیزات به سمت معابر فرعی سفارشی سوق یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار