کد خبر: ۵۵۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷ 10 January 2018
برانکو پس از تمدید قرارداد: نشاط بیشتری به پرسپولیسی‌ها خواهم داد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد. پس از مدت‌ها بحث و بررسی درباره تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ با باشگاه پرسپولیس بالاخره این مربی قرارداد خود را با سرخ‌پوشان تهرانی دو فصل دیگر تمدید کرد.سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از امضای قرارداد جدید خود گفت: از حمایت هواداران و اعتماد باشگاه خوشحالم. از هواداران، از عشقی که به تیم و باشگاه خود می‌ورزند تشکر می‌کنم و می‌خواهیم شادی و نشاط بیشتری را به آنها تقدیم کنیم.وی افزود: در این لحظه از اینکه می‌توانم همکاری خودم را همچنان با پرسپولیس ادامه دهم و همچنان با بهترین هواداران دنیا باشم، بسیار خوشحالم. تصور تکرار روزهای بسیار خوب آینده، هیجان خاصی را در همه ما ایجاد می‌کند.وی ادامه داد: من از حمایت هواداران و اعتمادی که باشگاه به من نشان داده به خصوص از آقای گرشاسبی تشکر می‌کنم و انتظار من و همه پرسپولیسی‌ها این است که همگی در کنار هم و در کنار گرشاسبی و اعضای محترم هیئت مدیره بیش از پیش تلاش کنیم و شاهد رشد و توسعه بیشتر پرسپولیس باشیم. ما این دوران خوب را با قدرت بیشتری ادامه خواهیم داد تا به بهترین هواداران دنیا، شادی، نشاط و شور بیشتری را هدیه کنیم.برانکو در پایان گفت: من از هواداران به خاطر تمام حمایت‌ها و عشقی که به پرسپولیس ارزانی می‌کنند، تشکر می‌کنم و امیدوارم پاسخگوی محبت آنها باشم.
نکونام استعفا داد و به تهران بازگشت
جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل دو روز پس از شکست مقابل مس رفسنجان از سمت خود استعفا داد.نکونام، چند هفته‌ قبل هم از هدایت خونه به خونه استعفا داده بود اما پس از صحبت با مالک این باشگاه به کارش ادامه‌ داد.دلیل این استعفای نکونام مشکلات مالی و حواشی بوده است که در چند وقت اخیر در مورد خونه به خونه وجود داشته است.نکونام به همراه تمام کادر فنی خونه به خونه، بابل را به مقصد تهران ترک کردند. با این وجود تمرین ساعت ۱۱ خونه به خونه بدون حضور مربی در حال‌ برگزاری است.
پرسپولیس پاداش جام‌جهانی طارمی را می‌خواهد
باشگاه پرسپولیس برای صدور رضایت نامه مهاجم تیمش علاوه‌بر دریافت ۵۸۰ هزار دلار، پاداش حضور در جام‌جهانی این بازیکن را هم می‌خواهد.فدراسیون جهانی فوتبال به هر یک از تیم‌های باشگاهی که بازیکن یا بازیکنانی در تیم‌های ملی حاضر در رقابت‌های جام جهانی دارند، بر اساس تعداد روزهای حضور در جام جهانی، مبلغی به عنوان پاداش پرداخت می‌کند. حالا که بحث انتقال مهدی طارمی به الغرافه قطر تقریبا نهایی شده است، در صورت حضور طارمی در جام جهانی، این پاداش به باشگاه قطری می‌رسد.مسئولان باشگاه پرسپولیس اما اعلام کرده‌اند تنها در صورتی حاضرند رضایت‌نامه مهاجم جوان بوشهری تیمشان را صادر کنند که باشگاه الغرافه قطر علاوه‌بر پرداخت ۵۸۰ هزار دلار پول رضایت‌نامه، پاداش پرداختی فیفا که بابت حضور طارمی در جام جهانی پرداخت خواهد شد را نیز به پرسپولیس بدهد.
حریف ایران به مصاف آرژانتین می‌رود
تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا یکی از حریفان ایران در جام جهانی 2018 روسیه است که شانس نخست صعود از این گروه به دور بعد است و از شانس‌های اصلی قهرمانی هم به شمار می‌آید. تیم‌ ‌ملی فوتبال ‌اسپانیا برای آمادگی هر چه بیشتر حضور در جام جهانی روسیه چند دیدار دوستانه را برگزار خواهد کرد. این تیم در ماه مارس در دیداری دوستانه به مصاف تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین خواهد رفت. این دیدار قرار است که 27 مارس برگزار شود.
غلامحسین پیروانی: فوتبال ایران رو به نابودی می‌رود
غلام حسین پیروانی درباره علت انحلال تیم‌های ریشه‌دار فوتبال ایران گفت: نداشتن مدیریت و نبود سرمایه‌گذاری کافی تیم‌ها را به نابودی می‌کشاند. متاسفانه سازندگی در ایران از بین رفته است. تیمی مثل فجر سپاسی استعداد یابی می‌کرد و بازیکن می‌ساخت و تیم‌هایی که پول داشتند خیلی راحت این بازیکن‌ها را می‌بردند. البته بازیکن‌ها هم حق داشتند. امید روانخواه، سیاوش اکبرپور، رضاعنایتی، مهدی رحمتی، علی علیزاده و... همه از امیدهای فجر بالا آمدند.او در ادامه اظهار کرد: من اسم کسی را نمی‌آورم. به بعضی از افراد می‌گویند: "اسپانسر بیاور تا مربی شوی.” مطمئنا فوتبال ایران رو به نابودی خواهد رفت چرا که ساختار درستی ندارد. کدام تیم فوتبال را می‌شناسید که بدهی نداشته باشد؟ نرخ قرارداد بازیکن‌ها بالا رفت و مدیران از پس این ارقام برنیامدند. فواره چون بلند شود سرنگون شود.پیشکسوت فوتبال ایران درباره خصوصی‌سازی تیم‌های لیگ برتری تصریح کرد: کدام یک از تیم‌های ما حرفه‌ای هستند؟ به عنوان مثال استادیوم اختصاصی تیم استقلال کجا است که بتواند بلیت فروشی و تبلیغات کند؟ اسم تیم‌ها فقط حرفه‌ای است. فوتبال ایران دارد از بین می‌رود. باید جلوی این اتفاق را گرفت. فوتبال ما ناپاک است؛ نه اینکه در آن دزدی می‌کنند بلکه از این جهت ناپاک است که تا بازیکن می‌آید شکوفا شود مسئولان تیم می‌گویند، ۱۰ میلیون تومان بده تا اسمت را وارد لیست کنیم! کدام یک از تیم‌های جهان این مصیبت‌ها را دارند؟ خواهید دید فوتبال ما از این بدتر هم می‌شود. امثال مهدی طارمی و سروش رفیعی برای این به کشورهای عربی می‌روند که می‌دانند در فوتبال ایران پول درنمی‌آورند.
آخرین اخبار نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر
*ارسلان مطهری مهاجم سابق باشگاه نفت تهران که در نیم‌فصل نخست عضو باشگاه پارس جم بود پس از توافق با مدیران تراکتورسازی به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی پیوست.مطهری ٢٤ ساله که سابقه حضور در تیم ملی امید ایران را نیز دارد از دیروز به تمرینات تراکتورسازی ملحق ‌شد.وی قرار است پیراهن شماره 17 تراکتورسازی را برتن کند.
* علیرضا نورمحمدی در نیم فصل نقل و انتقالات با عقد قراردادی به سپیدرود رشت پیوست.کارت بازی ‌ نور‌محمدی از سوی سازمان لیگ برای حضور در مسابقات صادر شد.
کارلوس توز و درآمد 8 میلیون و چهارصد هزار پوند برای هر گل!
عملکرد ستاره آرژانتینی شانگهای شنهوا به گونه‌ای بود که برای هر گلی که به ثمر رساند میانگین 8 میلیون و چهارصد هزار پونددریافتی داشته است. کارلوس توز ستاره آرژانتینی عملکرد ناموفقی در تیم شانگهای شنهوا داشت البته از نظر مالی این بازیکن کهنه‌کار درآمد هنگفتی را به جیب زد اما در عمل نتوانست درخشان ظاهر شود.وی که با سر و صدا و مبلغی هنگفت راهی سوپرلیگ چین شد و عنوان پردرآمدترین بازیکن فوتبال جهان را بدست آورد، تنها 20 بازی برای شانگهای به میدان رفت و هفته‌ای 650 هزار پوند را بدست آورد.توز در این 20 بازی در حدود 4 گل به ثمر رساند که مبلغی به ارزش 8 میلیون و چهارصد هزار پوند برای هر گل بوده است.در نهایت توز با ناکامی مجددا به باشگاه بوکاجونیورز بازگشت.
فغانی کمک پشت دروازه شد؛ سخندان و منصوری داور چهارم!
داور و کمک داوران بین‌المللی فوتبال کشورمان در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا قضاوت خواهند کرد. مسابقات زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا در کشور چین برگزار می‌شود و تیم داوری کشورمان هم به عنوان یکی از تیم‌های داوری حاضر در این مسابقات در این کشور حضور دارد.چینش داوران حاضر در این رقابت‌ها به گونه‌ای است که داوران جوان در مراحل گروهی قضاوت می‌کنند و داوران با تجربه در مراحل بعدی مسابقات وارد قضاوت این رقابت‌ها می‌شوند و به همین دلیل علیرضا فغانی به همراه رضا سخندان و محمدرضا منصوری در این رقابت‌ها فعلاً قضاوت نکرده‌اند.البته محمدرضا منصوری در بازی تیم‌های ژاپن و فلسطین داور چهارم این بازی خواهد بود و قضاوت این بازی بر عهده فو مینگ از کشور چین است.همچنین رضا سخندان امروز(پنج‌شنبه) به عنوان داور چهارم دیدار استرالیا و سوریه حضور خواهد داشت. قضاوت این بازی هم بر عهده خمیس از کشور قطر خواهد بود.این در حالیست که علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان روز جمعه (فردا) به عنوان کمک پشت دروازه فعالیت خواهد کرد. این بازی بین تیم‌های ازبکستان و چین خواهد بود و داور این بازی هم تاکی‌جعفری از سنگاپور است.
محرومیت یک جلسه‌ای مهاجم تراکتورسازی
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد. تراکتورسازی در هفته نوزدهم لیگ برتر امروزدر ورزشگاه تختی به مصاف نفت تهران می‌رود.فرزاد حاتمی به دلیل محرومیت انضباطی در این بازی نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.حاتمی به دلیل الفاظی که علیه داور بعد از اخراج مقابل استقلال خوزستان در جام حذفی به کار برد با این محرومیت روبرو شده است.این حکم دیروز به باشگاه تراکتورسازی ابلاغ شد.
تاج: بازی مقابل الجزایر لغو نشده است
مهدی تاج رئیس‌فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم اهدای جام به تیم مس سونگون گفت: وزیر ورزش برای اولین بار بود که در مراسم قهرمانی فوتسال شرکت می‌کرد او به خاطر مردم تبریز آمد.خوشحالم که بالاخره مس سونگون هم قهرمان شد و حقش هم بود. وی در مورد انتقادتی که برخی مربیان مثل امیر قلعه‌نویی به مینی‌کمپ تیم ملی بزرگسالان مطرح کرده است، عنوان کرد:‌ این مینی‌کمپ یک روزه است نمی‌دانم قلعه‌نویی چه گفته اما همه باید به تیم ملی کمک کنند و در این فاصله کمی که مانده به جام جهانی باید حواسمان باشد.تاج در رابطه با اینکه آیا زمان سفر تیم ملی به روسیه مشخص شده است،‌ گفت: بله زمان مشخص شده اما الان زمان دقیقی در ذهن ندارم.وی در مورد لغو بازی روز 12 خرداد مقابل الجزایر تصریح کرد: این بازی لغو نشده است بلکه جابه‌جا شده است.تاج در مورد اینکه بازی چه زمانی برگزار خواهد شد تصریح کرد: برنامه‌های بازی‌ها را به طور کامل به موقع اعلام خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار