کیوان محمدی:
کیوان محمدی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رودسر بیان کرد: امروز برای تحقق فرمایشات رهبری در باب تولید و اشتغال، باید با هر شیوه‌ای که می‌توانیم جلوی اختلافات را بگیریم زیرا هرجا همدلی و انسجام بین مسئولان باشد؛ نتیجه آن آبادانی است و هرجا دو گانگی باشد، مطمئناً دچار مشکل خواهیم شد.
کد خبر: ۵۵۰۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲ 10 January 2018

تابناک / رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان، لازمه اشتغال و سرمایه‌گذاری را ایجاد محیطی امن دانست و گفت: بیکاری یکی از مشکلاتی است که در جامعه وجود دارد اما روش‌های تخریبی، روشی صواب نیست و منجر به نتیجه مطلوب نخواهد شد.

کیوان محمدی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رودسر بیان کرد: امروز برای تحقق فرمایشات رهبری در باب تولید و اشتغال، باید با هر شیوه‌ای که می‌توانیم جلوی اختلافات را بگیریم زیرا هرجا همدلی و انسجام بین مسئولان باشد؛ نتیجه آن آبادانی است و هرجا دو گانگی باشد، مطمئناً دچار مشکل خواهیم شد.


وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم برای رودسر کار اساسی کنیم، یکی از کارهای مهم اتمام پروژه سد پلرود است و مشکل آب رودسر می‌بایست در سال‌های گذشته حل می‌شد.
محمدی افزود: اگر گیلان، استان کشاورزی است به آب نیاز دارد و می‌بایست سدهای پلرود و شفارود به اتمام برسد زیرا این دو سد مشکل آب شرق و غرب گیلان را تا حد زیادی حل می‌کند.
محمدی با اشاره به ظرفیت بالای تولید ماهی در رودسر گفت: متأسفانه سرانه تولید ماهی با توجه به دسترسی به دریا مناسب نیست و باید با استفاده از ظرفیت‌ها در این زمینه، اشتغال ایجاد کرد و بر این اساس امسال با نظر استاندار ، بودجه‌ای را برای بحث پرورش ماهی در قفس برای شهرستان اختصاص دادیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان خاطرنشان کرد: اگر به مسئله اشتغال و سرمایه‌گذاری توجه نداشته باشیم، آمار آسیب‌های اجتماعی مانند رشد سرطان در بدن، روز به روز افزایش خواهد یافت بنابراین همه باید با ایجاد امنیت و آرامش زمینه را برای سرمایه‌گذاری مهیا کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اتفاق های اخیر در کشور گفت: یکی از حسن‌های برجام این بود که دست امریکا برای جهانیان رو شد و مشخص شد ایران مشکلی در مذاکره نداشته و ندارد؛ فرهنگ ایرانی با توجه به قدرت فلسفی، علمی و منطقی خود در هیچ مذاکره‌ای بازنده نخواهد بود به همین دلیل در هرشرایطی که مسئولان کشور صلاح بدانند، باب مذاکره باز است اما بدعهدی‌های دشمنان مانع از مذاکره با آنها شده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان با بیان اینکه هرکسی که بخواهد اتحاد و انسجام جامعه را هدف قرار دهد، دوست مردم نیست، افزود: در ماجرا‌های اخیر دست دشمنان رو شد؛ مردمی که به خیابان‌ها آمدند ابتدا عموماً جوانان بودند که خواسته‌هایی همچون اشتغال، رفع تبعیض و ... داشتند ولی بعد معاندان هم از موقعیت سوء استفاده کرده و آمدند و شعارهای اصیل که خواسته قلبی مردم بود را منحرف کردند.
بازدید از پروژه های پل صیدر محله، دیواره‌سازی رودخانه‌های شهر، ساختمان در حال احداث فرمانداری، تأسیسات فاضلاب و ساختمان درحال احداث کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چابکسر از دیگر برنامه های سفر رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان و هیات همراه به رودسر بود.
شهرستان رودسر با چهار بخش مرکزی، کلاچای، رحیم آباد و چابکسر در 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار