کد خبر: ۵۵۰۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ 10 January 2018

تابناک / بدنبال انتصاب کوروش اشرفی ریاست شعبه خمام بعنوان سرپرست تامین اجتماعی شهرصنعتی رشت، طی حکمی از سوی جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان، آذر جلالی سرعتی معاون اداری مالی شعبه دو رشت بعنوان ریاست جدید خمام منصوب شد.

در مراسم معارفه جلالی که با حضورمدیرکل، معاون اداری مالی استان گیلان و ریاست اداره حراست تامین اجتماعی گیلان برگزار گردید، جمیل حق پرست با اشاره به اینکه قریب به ۴۰ درصد همکاران استان را جامعه بانوان تشکیل می‌دهند اظهارداشت: بهره گیری از ظرفیتها و قابلیتهای بانوان شاغل یکی از راهبردهای مدیریتی سازمانهای موفق می‌باشد.

وی با اشاره به ضرورت پویایی و تغییر در فضای کاربمنظور استفاده از تجربیات و تخصص پرسنل کارآمد ابراز امیدواری نمود تا همسو با رویکردهای دولت و استاندار گیلان در عرصه مدیریتی، بکارگیری بانوان و نیروهای جوان درپستهای مدیریتی بتواند راهکاری مناسب در تقویت فرایندها و شیوه های اجرایی درمسیر بهبود خدمات گردیده و رضایتمندی مخاطبان سازمانی را سبب شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان در این مراسم با بیان ویژگی های فردی و شخصیتی خانم جلالی از ایشان بعنوان یکی از همکاران فعال، خوش فکر و دقیق با سوابق درخشان درحوزه مالی و اداری یاد نمود.

شایان ذکراست خانم جلالی با بیش از۲۴ سال سابقه کاری، مسئولیت امورمالی شعبه دورشت و معاونت اداری مالی این واحد تابعه را طی سالهای اخیر برعهده داشته است.

گفتنی است جلالی دومین رئیس شعبه زن درتامین اجتماعی گیلان می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار